• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3116 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۴ آذر

سردار نقدي:

اين ما هستيم كه مي‌توانيم آنها را تحريم كنيم

گروه سياسي|رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: امروز بخش اعظم جريان نفت و گاز زير پاي سربازان امام خامنه‌اي است و اين طور نيست كه بخواهيم به اين موضوع نگاه كنيم كه كساني تحريم مي‌كنند يا نه، به جهنم كه موافقت نمي‌كنند و به جهنم كه تحريم مي‌كنند. سردار محمدرضا نقدي با بيان اينكه نيازي به اين نيست كه نفت‌مان را بدهيم و امكانات بگيريم گفت: اين ما هستيم كه مي‌توانيم آنها را تحريم كنيم و با بستن شيرهاي نفت‌مان آنها را فلج‌سازيم.
به گزارش ايسنا گزيده سخنراني سردار نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در همايش طلايه‌داران اقتصادي و محروميت‌زدايي، در ادامه مي‌آيد:
  رهبر بزرگوار ما فرمودند كه تحريم‌ها را بايد با اقتصاد مقاومتي خنثي كرد و اين سرفصل راهبردي است كه بسيج براي خود اتخاذ كرده است و با اين رويكرد انسان‌هاي با اشتياق و اهل درد به ميدان آمده‌اند تا براي تحقق اين راهبرد و خنثي كردن توطئه‌هاي دشمنان كمك كنند.
  ما از ابتداي انقلاب تحريم بوده‌ايم و هميشه هم مسوولان ما با اعتماد به نفس اعلام مي‌كردند كه تحريم‌ها را خنثي مي‌كنيم و اين تحريم‌ها هيچ اثري نداشته و نخواهد داشت و البته اين اتفاق هم رخ داده است.
   آنها كه كدخدا شناخته مي‌شوند عددي نيستند و نمي‌توانند بازار گسترده‌يي مثل بازار ارزاق را كنترل كنند اما در عرصه‌يي مثل عرصه دفاعي توليدكنندگان قطعات و مواد اوليه بسيار محدودند. با اين حال بيشترين و خيره‌كننده‌ترين پيشرفت را با هزينه‌هايي كمتر از هزينه‌هايي كه در صنعت خودرو وجود داشته است صنعت دفاعي ما به چشم خود ديده است و هيچ سلاحي نيست كه شما آن را به نيروي مسلح سفارش داديد و نيروي مسلح براي ساختن آن به شما نه بگويد و من به عنوان كسي كه 10 سال مسوول اين كار بوده‌ام اين موضوع را مي‌گويم.
   متاسفانه اتفاقي كه ناشي از ضعف و خودباختگي بود افتاد و مسوولان ما انجام دادند و گفتند ما در شعب ابي‌طالب هستيم و اين خودباختگي باعث اين شد كه ما به بيرون و موضوع رفع تحريم‌ها نگاه كنيم و بگوييم كه در غير اين صورت اقتصاد ما دچار اختلال مي‌شود.
   نظر صريح ولايت بيان شده و آن اين بوده كه تحريم‌ها را بايد با اقتصاد مقاومتي حل كرد حال نخستين انتظار ما اين است كه مسوولان ما آن روحيه خودباوري را برگردانند چرا كه با كارهايي كه انجام شده است، مي‌شود با كمترين امكانات نيازهاي كشور را تامين كرد.
  امروز بسيجيان آمده‌اند و نقش اول را ايفا كردند، خط را شكستند و ثابت كردند كه مي‌شود با همين امكانات فضاي مملكت را تامين كنيم و نيازي به اين نيست كه نفت‌مان را بدهيم و امكانات بگيريم. اگر غيرت داشته باشيم مي‌بينيم كه نيازي به اين كار نداريم. اين ما هستيم كه مي‌توانيم آنها را تحريم كنيم و با بستن شيرهاي نفت‌مان آنها را فلج‌سازيم.
  امروز بخش اعظم جريان نفت و گاز زير پاهاي سربازان امام خامنه‌اي است و اين طور نيست كه هي بخواهيم به اين موضوع نگاه كنيم كه آنها موافقت مي‌كنند يا نه، به جهنم كه موافقت نمي‌كنند و به جهنم كه تحريم مي‌كنند. ما ميراث‌داران امام و شهيدان باكري، چمران، همت و... هستيم.
  ما يك رهبري به اين عظمت داريم كه مثل كوه ايستاده و با وجود همه توطئه‌ها از راه اصيل اسلام و ارزش‌هاي اساسي انقلاب عقب ننشسته و سرمايه‌هاي ما جوانان اين كشورند كه بايد قدرشان را دانست و امروز اين حركت و حضور حجت را تمام و اثبات كرده كه ما مي‌توانيم. مسوولان بايد از اين ظرفيت‌هاي مردمي و انگيزه‌هاي بالا استفاده كنند و قدر اين جوانان را بدانند.
  هيجان را بايد براي توليد ايجاد كنيم و هر ايراني وقتي احساس كند كه نقشي در توليد ندارد ورشكسته مي‌شود. نبايد اينطور باشد كه همه از پشت‌ميزنشيني احساس آرامش كنند. افتخار بايد در توليد باشد و مي‌شود به جاي اين همه تمركز كردن روي فضاي مذاكرات و چشم‌ها را به آنجا بردن، تمركز را روي كارگاه‌ها برد و تلاش و زحمات اين عزيزان را نشان داد.
   افتخار بزرگ بسيجيان اين است كه بدون حتي يك ريال تحميل هزينه به دولت در ظرف دو سال نزديك به 100 هزار شغل ايجاد كردند و اين كار، كار كوچكي نيست و اميدواريم خداوند همان طور كه به اخلاص بسيج بركت داده به اخلاص شما هم بركت دهد و كساني كه غافلند و چشمان‌شان را به مذاكرات دوخته‌اند و توجهي به اقتصاد درون‌زا و داخلي ندارند بيدار شوند و انگيزه‌هاي جوانان اين خاك و آب را قدر بدانند تا شاهد پيروزي‌هايي در اين عرصه باشيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون