• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3677 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ آذر

رهبر معظم انقلاب، جانشین فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتش را منصوب كردند

انتصاب دو فرمانده عالي رتبه ارتش

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در احكام جداگانه‌اي امير سرتيپ احمدرضا پوردستان را به سمت جانشين فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران و امير سرتيپ كيومرث حيدري را به سمت فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران منصوب كردند. متن احكام فرمانده معظم كل قوا به اين شرح است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحيم
امير سرتيپ احمدرضا پوردستان
به پيشنهاد فرمانده كل ارتش و نظر به تعهد، تجربه و شايستگي، شما را به سمت «جانشين فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران» منصوب مي‌كنم. ارتقاي آمادگي‌هاي اطلاعاتي و عملياتي آجا و رفع معضلات معيشت كاركنان در چارچوب تدابير فرمانده كل، مورد انتظار است. از تلاش‌هاي امير سرتيپ موسوي در مدت تصدي اين مسووليت تشكر و قدرداني مي‌كنم. توفيقات همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
سيد علي خامنه‌اي
بسم‌الله الرّحمن الرّحيم
امير سرتيپ كيومرث حيدري
به پيشنهاد فرمانده كل ارتش و نظر به تعهد و سوابق و تجارب ارزنده، شما را به سمت «فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران» منصوب مي‌كنم. تلاش شايسته براي ارتقاي تحرك و كارآمدي يگان‌ها برابر با نيازهاي عملياتي روز، مورد انتظار است. از تلاش‌هاي موثر امير سرتيپ پوردستان در دوره تصدي اين مسووليت تشكر و قدرداني مي‌كنم. توفيقات همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
سيد علي خامنه‌اي

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون