• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4067 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۹ فروردين

اخبار بنگاه‌ها

حضور بانك ملت در نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانك و بيمه

به گزارش روابط عمومي بانك ملت، غرفه اين بانك و شركت‌هاي گروه مالي ملت در سالن خليج فارس نمايشگاه بين‌المللي تهران، آماده استقبال از بازديدكنندگان است.

بر اساس اين گزارش، كارشناسان بانك ملت و شركت‌هاي زيرمجموعه، بااستقرار در محل غرفه، آماده پاسخگويي به سوالات بازديدكنندگان در زمينه امور بانكي و مالي هستند. اين گزارش حاكي است، يازدهمين نمايشگاه بورس، بانك و بيمه از روز ۲۷ فروردين ماه در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران شروع شده است و تا روز سي‌ام فروردين ۹۷ ادامه خواهد
داشت.

بانك‌ها، شركت‌هاي بيمه و شركت‌هاي بورسي، خدمات و محصولات خود را در اين نمايشگاه در معرض ديد بازديدكنندگان قرار داده‌اند و علاقه‌مندان مي‌توانند تا روز ۳۰ فرودين ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ از اين نمايشگاه بازديد كنند.

 

ممنوعيت خريد كالاي خارجي در پتروشيمي جم

مديرعامل پتروشيمي جم در بخشنامه‌اي ممنوعيت خريد كالاي خارجي و ضرورت حمايت از كالاي ايراني را براي اجرا ابلاغ كرد. به گزارش روابط عمومي پتروشيمي جم، در اين بخشنامه سيدحسين ميرافضلي خطاب به مديران اجرايي و ستادي شركت و مديران عامل شركت‌هاي زير مجموعه پتروشيمي جم با يادآوري تاكيدهاي مكرر رهبر معظم انقلاب و مقام عالي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي بر ضرورت جدي حمايت از توليدات ملي و مصرف محصولات داخلي و ممنوعيت مصرف توليدات غيرايراني تاكيد كرد.

در اين بخشنامه آمده است: كليه واحدهاي شركت و شركت‌هاي تابعه براي حمايت از كالاي داخلي و تبيين مولفه‌هاي تحقق اين راهبرد از جمله ضرورت حمايت همه‌جانبه از ارتقاي كيفي كالاهاي توليد داخل و قابل رقابت با كالاي مشابه خارجي، حمايت جدي از توليدات ملي و مصرف محصولات داخلي با تاكيد بر اجراي سياست‌هاي كلي اصلاح الگوي مصرف و ترويج مصرف كالاهاي داخلي همراه با برنامه‌ريزي، براي ارتقاي كيفيت و رقابت‌پذيري در توليد «خريد كالاهاي خارجي (اعم از كالاي ساخته شده، قطعات، ملزومات، تجهيزات و غيره تحت هر عنوان) مشابه داخلي كه از جهت كيفيت در شرايط يكسان باشند، ممنوع است.» لذا كليه اركان شركت و شركت‌هاي تابعه موظف هستند ضمن رعايت دقيق موارد فوق بر حسن اجراي اين بخشنامه نظارت كنند. براساس اين ابلاغ مديرعامل پتروشيمي جم مسووليت نظارت برحسن اجراي اين بخشنامه برعهده مديريت تامين كالا و تداركات شركت گذاشته شده است كه بايد ماهيانه گزارش عملكرد خود را ارايه كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون