• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4090 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت

قدرداني سرمربي كاراته زنان از حمايت هنرمندان بابت قهرماني تيم جوانان در آسيا

خوشقدم: متوقف نمي‌شويم

سرمربي تيم ملي دختران كاراته گفت: پس از قهرماني در آسيا، حمايت هنرمندان و بازيگران سينما مثال‌زدني بود و تا موفقيت در المپيك پيش‌رو متوقف نمي‌شويم.

سمانه خوشقدم با اشاره به سطح بالاي مسابقات كاراته قهرماني جوانان آسيا، توضيح داد: سطح بالاي مسابقات همه را سورپرايز كرد. با توجه به المپيكي شدن كاراته، همه كشورها سرمايه‌گذاري كرده و با بهترين نفرات خود در مسابقات حاضر شدند. كشورهايي مثل چين‌تايپه، ماكائو و تايلند مدال گرفتند و اماراتي كه مدال نداشت يك طلا و يك برنز كسب كرد تا نشان‌دهنده سطح بالاي مسابقات باشد. خوشحالم كه توانستيم در چنين مسابقاتي بهترين نتيجه را كسب كنيم.

او همچنين با اعلام رضايت از عملكرد دختران كاراته‌كاي ايران در مسابقات جوانان آسيا، توضيح داد: از همه شاگردانم راضي هستم كه توانستند به خودباوري رسيده و نسبت به دوره‌هاي قبل نتيجه فوق‌العاده‌اي را كسب كنند. البته يكسري از نفرات ما مثل «محنا ميرزايي» اگر زودتر به خودباوري مي‌رسيد، به نتيجه‌اي بهتر از پنجمي دست پيدا مي‌كرد. به احتمال زياد مي‌توانست يك طلاي ديگر را براي دختران ايران كسب كند اما خب اين اولين اعزام او بود و كم‌تجربگي باعث اين نتيجه شد، ولي من راضي هستم. همه اعضاي اين تيم اعم از بازيكنان و كادر فني، با انگيزه و تلاش زياد عازم اين رقابت‌ها شدند. روي اين تيم خيلي كار كرده بوديم و بيشتر تلاش ما اين بود كه از نظر رواني و روحي آنها را به آمادگي برسانيم كه خوشبختانه اين‌طور شد و بهترين نتيجه را كسب كرديم. او همچنين در پاسخ به اين سوال كه برنامه بعدي تيم جوانان دختران كاراته چيست؟ توضيح داد: من و همه تيم پله‌پله حركت مي‌كنيم. اولين پله ما رقابت‌هاي قهرماني آسيا بود. الان نگاه ما به مسابقات بلغارستان است تا در همين مسابقه سهميه‌هاي ايران را كسب كنيم. بازيكنان خوبي داريم و اين مدال‌ها هواداران كاراته را اميدوار مي‌كنند. چون وقت نداريم و بايد آماده مسابقات بلغارستان شويم، فرداي رقابت‌هاي قهرماني آسيا جلسه‌اي را با اعضاي كادر فني و بازيكنان داشتيم تا گذشته را كنار گذاشته و تمرينات را براي رقابت‌هاي بلغارستان شروع كنيم. 29 همين ماه اردوها را شروع كرده و سوم خرداد نيز عازم مسابقات بلغارستان خواهيم شد.

او در مورد نفرات اعزامي هم توضيح داد: همين بازيكنان اعزام مي‌شوند. در تير ماه هم رقابت‌هاي كرواسي را در پيش داريم اما به دنبال اين هستيم كه از رنكينگ به المپيك صعود كنيم.

سرمربي تيم نوجوانان دختران كاراته در مورد عملكرد اين تيم نيز گفت: توانستيم يك طلا و يك رده پنجمي را كسب كنيم. قبول ندارم نتايج ما ضعيف بود اما مي‌توانست بهتر باشد و با اين حال راضي هستم.

او در ادامه با ابراز تشكر از هنرمندان و بازيگران سينماي ايران گفت: از هنرمندان عزيز كشورمان كه تيم دختران را حمايت كردند ممنونم. تهمينه ميلاني، استاد پرويز پرستويي، استاد آتيلا پسياني و ديگر هنرمندان عزيز باعث ديده شدن تيم ما شدند. اميدوارم همين‌طور از ما حمايت كنند تا با گرفتن انرژي‌هاي مثبت اين عزيزان در ادامه راه نيز موفقيت‌هاي بيشتري را كسب كنيم. دختران نوجوان و جوان كاراته ايران روياي بزرگي دارند. تا زماني كه در المپيك پيش رو موفق نشوند متوقف نمي‌شوند و تنها به حركت رو به جلو فكر مي‌كنند.

 


سرمربي كاراته زنان : دختران نوجوان و جوان كاراته ايران روياي بزرگي دارند. تا زماني كه در المپيك پيش رو موفق نشوند متوقف نمي‌شوند و تنها به حركت رو به جلو فكر مي‌كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون