• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4157 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ مرداد

وحدت رمز موفقيت

روح‌الله بابايي صالح

سوال و استيضاح حق نماينده است اما در شرايط فعلي و با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري كه ما در كشور نياز به وحدت و انسجام داريم امضاي طرح سوال از رييس‌جمهور را به صلاح كشور نديدم. من معتقدم اگر همه مردم متحد در كنار هم باشند مي‌توانيم در مقابل سياست‌هاي ترامپ كه جنگ اقتصادي وسيعي را عليه ايران آغاز كرده ايستادگي و از اين مرحله عبور كنيم.

ما نمايندگاني كه سوال از رييس‌جمهور را امضا نكرديم هم نگران آينده كشور هستيم و به بحران‌هاي بازار ارز و سكه و گراني خودرو و ديگر كالاهاي اساسي واقف هستيم و انتظار داريم كه رييس‌جمهور و مجموعه ايشان هر چه سريع‌تر براي بهبود اوضاع راهكارهايي را ارايه دهند. از طرفي پاسخگويي دولت به مردم يك ضرورت است و اميدوارم اين تعامل هميشگي باشد.

نمايندگان در يك نوبت به‌طور اختصاصي با رهبري ديدار داشتند و در يك نوبت هم به همراه مسوولان نظام خدمت ايشان رسيدند. در اين دو جلسه مقام معظم رهبري بر وحدت هر چه بيشتر در جامعه و در بين مسوولان تاكيد ويژه داشتند. چقدر خوب است كه سران سه قوه، جلسات منظمي با يكديگر داشته باشند و تمام مسائل و مشكلات موجود در كشور را به بحث و گفت‌وگو بگذارند. من تعامل و گفت‌وگو را بهترين مسير براي حل مشكلات و سوءتفاهمات مي‌دانم. امروز مسوولان وظيفه سنگيني در قبال مردم به دوش دارند و بايد در همه امور خواست و مطالبه آنها را در نظر بگيرند.

نماينده بوئين‌زهرا و آوج در مجلس شوراي اسلامي

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون