• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4159 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ مرداد

خبر

قاليباف مانيفست نواصولگرايي را تدوين كرد

مانيفست «نواصولگرايي» در دو سرفصل «مردم‌باوري» و «رجوع به مباني انقلاب» توسط كميته سياسي جمعيت پيشرفت و عدالت ايران اسلامي تدوين و براي تصويب نهايي به شوراي مركزي اين جمعيت ارسال شده است. به گزارش مهر، در متن اوليه اين مانيفست كه سه هفته پيش در كميته سياسي تدوين شده، نسبت جريان اصولگرايي با عدالت، نهادهاي حاكميتي، سبك زندگي جديد مردم به‌خصوص طبقه متوسط شهري، جوانان و پيشكسوتان و همچنين لزوم مردمي‌كردن امور اقتصادي، سياسي و فرهنگي طرح شده است. محمدصالح مفتاح، عضو شوراي مركزي جمعيت پيشرفت و عدالت ايران اسلامي ضمن تاييد اين خبر، بيان كرد: ما نمي‌خواهيم جريان سوم باشيم بلكه مي‌خواهيم بر‌مبناي اصولگرايي، بناي جديدي ايجاد كنيم.

پرونده‌هاي حقوقي در مقابله با اقدامات امريكا را پيگيري مي‌كنيم

لعيا جنيدي، معاون حقوقي رييس‌جمهور با اشاره به اقدامات امريكا عليه ايران گفت: در واكنش به اقدامات امريكايي‌ها، ايران در دادگاه دادگستري بين‌المللي پرونده‌هايي را در شكايت از اقدامات دولت امريكا به جريان انداخته است. وي در گفت‌وگو با ايسنا با اشاره به بازگشت تحريم‌هاي امريكا عليه ايران، بيان كرد: دولت تمام تلاش خود را كرده كه اين تحريم‌ها بر زندگي مردم اثر نگذارد. با تشكيل ستادها، كارگروه‌ها و رايزني‌ها دولت سعي كرده تا فشار تحريم‌ها را كمتر كند و من فكر مي‌كنم همين بسته ارزي كه هفته گذشته اعلام و اجرايي شد، كارگشا خواهد بود.

تعيين تكليف لايحه CFT در گروي نظر صحن علني مجلس

حسين رضازاده، نايب‌رييس كميسيون قضايي و حقوقي مجلس در خصوص اتمام زمان مسكوت ماندن 2‌‌ماهه لايحه الحاق ايران به كنوانسيون بين‌المللي مقابله با تامين مالي تروريسم و روند رسيدگي به اين امر در قوه مقننه، گفت: بايد يادآور شد بررسي لايحه CFT در كميسيون قضايي و حقوقي مجلس به پايان رسيده و نمايندگان مردم در صحن علني اقدام به مسكوت گذاشتن لايحه در مدت مشخص كردند. اين نماينده مجلس دهم در گفت‌و‌گو با خانه ملت اظهار كرد: از اين رو موضوع استعلام نظر رهبر انقلاب در رابطه با لايحه الحاق ايران به كنوانسيون بين‌المللي مقابله با تامين مالي تروريسم مطرح شد اما بنا به اينكه شايد اين امر به صلاح نباشد، پيگيري نشد و مسكوت ماند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون