• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3718 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۳ دي

خبر

نجات مرد از اعماق چاه
آنا| مرد ميانسالي كه در محله فلاح به اعماق چاه سقوط كرده بود به كمك ماموران آتش نشاني نجات يافت. حسن سيفي، معاون منطقه چهار عمليات آتش نشاني تهران گفت: مالك 62 ساله يك ساختمان قديمي متروكه در حال بررسي قسمت‌هاي مختلف ساختمان بود كه ناگهان دهانه چاهي كه كف حياط قرار داشت ريزش و او به عمق 10 متري چاه سقوط كرد. آتش نشان‌ها با تلاش فراوان مرد را به خارج از چاه انتقال دادند. اين معاون منطقه ادامه داد: با توجه به آسيب ديدگي مرد ميانسال از ناحيه پاها و گردن، نيروهاي عملياتي وي را براي انتقال به مراكز درماني تحويل امدادگران اورژانس دادند و پس از ايمن‌سازي، محل حادثه به عوامل شهرداري تحويل داده شد.

وعده‌هاي خيرخواهانه با هدف كلاهبرداري
ركنا| كلاهبرداران حرفه‌اي كه با عنوان يك شركت سرمايه‌گذاري جعلي و كمك به افراد نيازمند در تفرش 15 ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بودند، دستگير شدند. فرمانده انتظامي استان مركزي گفت: متهم‌هاي اين پرونده دو زن سالمند هستند كه به دليل اختلافات ملكي با يكي از اهالي شهرستان تفرش درگير شدند. با حضور اين دو زن در اداره پليس مشخص شد كه اين دو زن با فريب دادن مردم و حضور در مراسم مذهبي مختلف ادعا مي‌كردند كه مالك شركت و موسسه‌اي هستند كه در زمينه خريد و فروش سكه و زعفران فعاليت دارد و سود حاصل از آن در راستاي خريد لوازم خانگي براي افراد نيازمند هزينه مي‌شود. فرمانده انتظامي استان مركزي گفت: يكي از روش‌هاي حرفه‌اي متهم‌ها براي فريب شهروندان اين بود كه آنها سعي مي‌كردند اعتماد افرادي را كه پول بيشتري به آنها مي‌دادند با پرداخت سود زياد در كمترين مدت و نيز دادن وعده‌هاي دروغي، به سود خود جلب كنند.
با استعلام‌هاي صورت گرفته از سوي كارآگاهان پليس مشخص شد به هيچ عنوان چنين شركتي موجوديت خارجي ندارد. با شناسايي 22 نفر از مالباختگان از سوي پليس، مشخص شد كه متهمان مبلغ 15 ميليارد ريال از آنان كلاهبرداري كرده‌اند. فرمانده انتظامي استان مركزي در پايان گفت: متهم‌ها در اعتراف‌هاي خود گفتند كه با سوءاستفاده از احساسات خيرخواهانه مردم و حضور در مراسم مختلف، تحت عنوان يك شركت فعال در امر خريد و فروش سكه و زعفران، مبادرت به كلاهبرداري از شهروندان مي‌كردند.

انهدام باند فحشا در شمال تهران
تسنيم| باند فحشا و قاچاق دارو در يك مجتمع مسكوني ۱۲واحدي در شمال تهران شناسايي و منهدم شد. اعضاي باند فساد و قاچاق دارو در يكي از مناطق شمال تهران توسط نيروهاي اطلاعات سپاه شمال تهران شناسايي و دستگير شدند. طبق مدارك موجود در پرونده، مالك يك مجتمع مسكوني 12واحدي كه در خارج از كشور است، ملك خود را در اختيار فردي قرار داده و اين فرد، تمام ساختمان را به مركز فساد، فحشا و دپوي داروي قاچاق تبديل كرده بود.
او واحدهاي مسكوني اين مجتمع را به افراد مختلف اجاره مي‌داد. با ارايه گزارش‌هاي مردمي، انجام تحقيقات اطلاعاتي از اين مجتمع آغاز شد و بعد از احراز قطعيت گزارش‌هاي رسيده، عوامل اين مركز فساد كه 8 زن و 4 مرد بودند شناسايي و دستگير شدند. در اين مركز فساد كنار داروهاي قاچاق، مقدار زيادي مشروبات الكلي نيز كشف شده است. با تكميل تحقيقات اوليه، پرونده براي رسيدگي به دادسراي ناحيه يك ارجاع شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون