• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3748 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ بهمن

ويژه

طرح جاده ساحلي اهواز به ملاثاني اجرا مي‌شود

دكتر غلامرضا شريعتي، استاندار خوزستان در نشست بررسي اين پروژه در سراي استانداري تصريح كرد: طرح احداث جاده ساحلي اهواز – ملاثاني شامل ۴۸ كيلومتر و با اعتبار ۸۰ ميليارد تومان اجرا مي‌شود. استاندار خوزستان افزود: اين پروژه از جمله طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي است كه هم اشتغالزاست و هم زماني كه به سرانجام رسيد از نظر پدافند غيرعامل براي اهواز، ويس، شيبان و ملاثاني كاملا موثر خواهد بود.
شريعتي عنوان كرد: رودخانه كارون مي‌تواند منبع درآمد خوبي براي ساكنين حاشيه آن از نظر جاذبه‌هاي گردشگري باشد اما متاسفانه آن طور كه بايد و شايد از اين فرصت استفاده لازم نمي‌بريم و اميدواريم پس از بهره‌برداري از اين طرح و با ورود مسافران به اهواز رونق اقتصادي و اشتغالزايي نيز براي اهالي منطقه فراهم شود.


جذب اعتبار ۴۰ ميلياردي براي جبران كاهش ساعات  آموزشي دانش‌آموزان
استاندار خوزستان گفت: با رايزني‌هاي انجام شده مبلغ ۴۰ ميليارد ريال را براي جبران كاهش ساعات آموزشي دانش‌آموزان خوزستاني از پتروشيمي گرفتيم.
غلامرضا شريعتي در حاشيه بازديد از نمايشگاه مدرسه انقلاب در دبيرستان دخترانه مسلم ناحيه سه اهواز اظهار كرد: رسيدگي به امور دانش‌آموزان زيرساخت توسعه است و در مسائل فرهنگي و آموزش و پرورش اگر يك نظام برنامه‌ريز خوب داشته باشيم به موفقيت‌هاي بيشتري دست پيدا مي‌كنيم. وي با تاكيد بر كيفيت بالا و تاثيرگذاري مثبت نمايشگاه مدرسه انقلاب افزود: بايد از همين حالا زيرساخت‌هاي توسعه كار و براي ارتقاي آنها برنامه‌ريزي كنيم كه يكي از اصلي‌ترين موراد آموزش و پرورش است.


بيمه البرز خسارت بيمه‌گزارانش در پلاسكو را پرداخت كرد

شركت بيمه البرز خسارت بيمه‌گزاران زيان‌ديده اين شركت را كه در حادثه آتش‌سوزي ساختمان پلاسكو دچار خسارت شده بودند، پرداخت كرد.
به گزارش روابط عمومي بيمه البرز، اين شركت در همان ساعات اوليه پس از وقوع حادثه آتش‌سوزي پلاسكو با تشكيل ستاد ويژه‌اي به تشكيل پرونده، بررسي و محاسبه ميزان خسارت وارد شده به بيمه‌گزاران زيان‌ديده خود پرداخت و مبالغ خسارت را به تمام واحدهاي تجاري‌اي كه تحت پوشش بيمه البرز بودند، پرداخت كرد. اين گزارش حاكي است، ساختمان پلاسكو تهران ساعت 7:59 صبح روز پنجشنبه
 30 دي دچار آتش‌سوزي شد و در ساعت 11:30 به دليل گسترش و سرايت آتش سوزي فرو ريخت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون