• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3772 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲۸ اسفند

مديرعامل پرسپوليس زير مذاكراتش زد

وحيد هاشميان بازيكن پيشين تيم‌ملي و پرسپوليس

1- چندي پيش مسوول تيم‌هاي پايه هامبورگ با بنده تماس گرفت و قرار شد تا آخر فصل با آنها همكاري داشته باشم. بعد از آن براي آينده فوتبالي تصميم مي‌گيرم. تصميماتي كه مي‌گيرم بايد براي خانواده‌ام هم خوب باشد. فوتبال در زمان گذشته همه‌چيز زندگي من بود ولي بعد از ازدواج، فوتبال جزيي از زندگي شده و بايد تصميماتي را بگيرم كه با شرايط خانواده‌ام هماهنگ باشد.
2-  «ساني اوليسه» همبازي سابقم در باشگاه بوخوم گفته است «هاشميان به من توهين نژادپرستانه كرده بود و براي همين با او درگير شدم». من جواب اوليسه را ندادم. هميشه به تمام هم‌تيمي‌هايم احترام گذاشته‌ام و رنگ پوست برايم معنا و مفهومي نداشته است. بهترين دوستان من از تمام اديان، كشورها و از نژادهاي مختلف هستند. اوليسه آدم ناجوانمردي بود كه بعد از آن درگيري زنگ زد و از من معذرت خواهي كرد ولي باشگاه او را اخراج كرد. حتي تمام بازيكنان بوخوم گفتند اگر اوليسه بعد از اين اقدامش به تمرين بيايد، ما تمرين نمي‌كنيم. چندي بعد اوليسه به باشگاه دورتموند آمد و اين باشگاه هم او را اخراج كرد. بعد از يكي دو هفته بايرن مونيخ با من وارد مذاكره شد. اگر صحبت‌هاي اوليسه مبني بر توهين نژادپرستي من صحت داشت دورتموند او را اخراج نمي‌كرد و بايرن با من هم وارد مذاكره نمي‌شد. بنده نيازي ندارم از خودم دفاع كنم و دليلي هم نمي‌بينم. براي من اين موضوع تمام شده است. آدمي كه گناهكار است بيشتر شلوغ مي‌كند تا آدمي كه بي‌گناه است.
3-  پرسپوليس تيم خوب و منظم با مربي توانمندي است. امسال، سال خوبي براي پرسپوليس بود و ان‌شاءالله با مديريت خوب، مشكلات مالي از بين برود. اين تيم نبايد با اين همه تماشاگر مشكل مالي داشته باشد مگر به خاطر مديريت نادرست. چون بازيكن ايراني هستيم و به باشگاه احترام مي‌گذاريم، اگر هم كاري مي‌كنيم از داخل ايران است نه فيفا؛ براي همين هيچ موقع نمي‌توانيم پول‌مان را بگيريم مگر با سختي زياد. در حالي كه بازيكنان و مربيان خارجي به فيفا شكايت مي‌كنند و پول‌شان را مي‌گيرند. اگر ما اين كار را بكنيم مي‌شويم وطن‌فروش و بي‌تعصب.
4-  متاسفانه مي‌روند از اوكراين بازيكن مي‌آورند كه در حد ليگ ايران نيستند. يك ميليارد پول به اين بازيكنان مي‌دهند و بعد هم آنها از ايران مي‌روند. اينها ايراد ندارد ولي پول وحيد هاشميان كه ۱۱ سال در بوندس ليگا بازي كرده بود و با كمترين قرارداد به پرسپوليس را نمي‌دهند. متاسفانه مديريت فعلي باشگاه پرسپوليس زير مذاكراتش با بنده زد كه مهدي تاج هم در جريان آن بود. من هم از اين به بعد قانوني پيگيري مي‌كنم. كميته انضباطي هم گفته كه حق با من است ولي فدراسيون فوتبال كاري نمي‌كند. اگر فدراسيون قوانين را رعايت مي‌كرد اين مشكلات پيش نمي‌آمد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون