• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3856 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۶ تير

ويژه

تامين نياز واقعي مشتريان داخلي در اولويت فولاد مباركه

محمود اكبري، معاون فروش و بازاريابي شركت فولاد مباركه اصفهان از برگزاري نشست مقام عالي وزارت صنعت، معدن و تجارت با مديرعامل و معاونان شركت فولاد مباركه و اعضاي سنديكاي لوله و پروفيل خبر داد و گفت: در اين نشست، نحوه تامين مواد اوليه شركت‌هاي لوله و پروفيل پايش و بررسي شد. معاون فروش و بازاريابي فولاد مباركه افزود: در جلسه با وزير صنعت، معدن و تجارت مقرر شد مقدار توليد واقعي صنف لوله و پروفيل در سه سال گذشته دقيقا اعلام شود تا امكان برنامه‌ريزي تامين آن از منابع مختلف ميسر شود.


اهميت پرداخت عوارض خودرو

روابط عمومي اداره كل تشخيص و وصول درآمد: شهروندان و مالكان محترم خودرو به صورت سالانه ملزم به پرداخت عوارض خودروي خود هستند وچنانچه عوارض خودرو در مهلت مقرر پرداخت نشود به موجب قانون، جريمه ديركردي معادل 2درصد به ازاي هر ماه در سال آتي محاسبه و به مبلغ عوارض اضافه مي‌شود. مديركل تشخيص و وصول درآمد با اعلام اين مطلب گفت، با توجه به راه‌اندازي سامانه جامع ملي عوارض خودرو به آدرس cartax. tehran. ir، شهروندان محترم مي‌توانند نسبت به مشاهده و پرداخت عوارض خودروي خود و همچنين دريافت مفاصاحساب از طريق سامانه فوق اقدام كنند و اين مفاصاحساب اينترنتي در زمان نقل و انتقال خودرو قابل استناد است.


حمايت بانك صنعت و معدن از صنايع كوچك و متوسط
محسن بيگلري، نماينده مردم سقز و بانه در مجلس شوراي اسلامي گفت: زماني‌كه بانك صنعت و معدن طرح رونق توليد - يعني حمايت از صنايع كوچك و متوسط - را در اولويت فعاليت‌هاي خود قرار مي‌دهد اين امر به معناي حركت در مسير اقتصاد مقاومتي است.
وي در گفت‌وگو با پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن افزود: در دوره مديريت جديد با درايت و مديريت قوي مسائل و مشكلاتي كه در روابط خارجي وجود داشت در حوزه بانكي و خصوصا بانك صنعت و معدن به خوبي رسيدگي و حل شد.


تقدير رييس كميته امداد امام خميني (ره) از مديرعامل بانك پارسيان

رييس كميته امداد امام خميني (ره)، با ارسال تقديرنامه‌اي به بانك پارسيان، مراتب تشكر و قدرداني خود را از مديرعامل و كاركنان بانك پارسيان در راستاي حمايت از مددجويان اين كميته اعلام كرد. به گزارش روابط عمومي بانك پارسيان؛ در اين تقديرنامه پرويز فتاح، رييس كميته امداد امام خميني (ره) از مشاركت، همكاري و مساعدت مديران و كاركنان بانك پارسيان در حمايت از مددجويان كميته امداد قدرداني كرد و همچنين نقش‌آفريني بانك پارسيان در گسترش اشتغال پايدار، تحقق سياست‌هاي اقتصادمقاومتي و عدالت اجتماعي در كشور را ستود.


برنامه‌هاي ايران خودرو براي اصلاح تركيب سبد دارايي‌ها

قائم مقام ارشد مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو، جزييات اقدامات و برنامه‌هاي ايران خودرو براي اصلاح تركيب سبد دارايي‌ها با هدف بهبود كارايي شركت‌هاي زيرمجموعه را اعلام كرد.     
به گزارش ايكوپرس، مهندس عباس ملكي تهراني در تشريح اين برنامه‌ها و اقدامات گفت: جمع ارزش سهام شركت‌هاي واگذار شده ايران خودرو در سال مالي 95 معادل مبلغ سه هزار و 37 ميليارد ريال بوده است.
وي افزود: اجراي اين برنامه، موجب افزايش درآمدهاي ايران خودرو از محل واگذاري دارايي‌هاي مازاد شده است.  ملكي تهراني با اشاره به تحول ساختاري ايجاد شده در فضاي صنعت خودرو در دولت تدبير و اميد و به ويژه پس از اجرايي شدن برجام گفت: از جمله اهداف اقتصادي دولت تدبير و اميد ايجاد تعادل در بازارهاي مختلف؛ نظير بازارهاي كالا، سرمايه، مسكن و پول بوده است و خوشبختانه دولت در اين مسير تعامل سازنده‌اي با اقتصاد جهاني در عين توجه به تحكيم بنيان‌هاي اقتصاد داخلي را مدنظر قرار داده است.
 وي تاكيدكرد: شركت ايران خودرو نيز هم‌سو با فضاي با نشاط ايجاد شده، ناشي از عملكرد حوزه سياست خارجي در دولت يازدهم، سياست اصلاح ساختار سبد دارايي‌هايش را در دستور كار قرار داده است.
قائم مقام ارشد مديرعامل گروه صنعتي ايران‌خودرو توضيح داد: اين سياست در چارچوب آيين‌نامه واگذاري شركت‌هاي زيرمجموعه، مصوب هيات‌مديره ايران خودرو به اجرا درآمده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون