• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3856 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۶ تير

جزييات درگيري مرگبار در جنوب تهران

متهم به قتل جواني ۱۸ساله در كارگاه ضايعات پلاستيكي در باقرشهر ۵ ماه بعد از جنايت در مخفيگاهش شناسايي و دستگير شد. تحقيقات از متهم در اداره دهم پليس آگاهي ادامه دارد. هشتمين روز اسفندماه سال گذشته به كلانتري ۱۷۵ باقرشهر اعلام شد كه طي يك درگيري، كارگر يك كارگاه ضايعات پلاستيك در منطقه كهريزك مجروح و به بيمارستان منتقل شده است. با وجود انجام اقدامات درماني به كلانتري ۱۷۵ باقرشهر اعلام شد كه مجروح صحنه درگيري به نام علي ۱۸ ساله به علت اصابت جسم تيز به ناحيه سينه جان باخته است.
با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمد و به دستور دادرس ۱۰۱ دادگاه عمومي كهريزك، پرونده جهت رسيدگي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. با حضور كارآگاهان اداره دهم در محل جنايت كه يك كارگاه ضايعات پلاستيك بود و انجام تحقيقات از شاهدان صحنه جنايت، مشخص شد فردي به نام مهدي كه ۲۹ سال دارد جهت فروش ضايعات پلاستيك به كارگاه مراجعه كرده بود طي نزاع و درگيري با استفاده از چاقوي همراهش اقدام به ارتكاب جنايت كرده و بلافاصله از محل متواري شده است.
با شناسايي عامل جنايت، كارآگاهان به محل سكونت وي در منطقه باقرشهر مراجعه و در تحقيقات پليسي اطلاع پيدا كردند كه مهدي از آن محل فرار كرده است. كارآگاهان با هماهنگي قضايي به مخفيگاه مهدي رفتند و روز گذشته دستگيرش كردند.
مهدي اعتراف كرد: براي فروش و خالي كردن ضايعات پلاستيك، با وانت شخصي‌ام پيش مشتري خود در منطقه كهريزك رفته بودم اما صاحب كارگاه (مشتري) در كارگاه حضور نداشت؛ كارگران آنجا قصد داشتند تا مرا مورد ضرب و شتم قرار دهند؛ به واسطه نوع شغلِ تفكيك ضايعات پلاستيك همگي آنها چاقو در كمر داشتند و به همين علت من نيز به سراغ چاقوي خود رفتم. درگيري شديد شد؛ متوجه نشدم مقتول كه اصلا در زمان شوخي و آغاز درگيري اصلا حضور نداشت، چگونه مورد اصابت چاقو قرار گرفت.  به سرعت از محل فرار كردم و طي اين مدت مخفيانه زندگي مي‌كردم تا اينكه دستگير شدم.
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران گفت: متهم با  قرار بازداشت موقت از سوي مقام محترم قضايي جهت انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون