• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3857 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۷ تير

الياس حضرتي در بازديد از واحدهاي توليدي شهرك صنعتي شمس‌آباد شهرستان ري:

كار توليدي در شرايط موجود عاقلانه نيست؛ عاشقانه است!


‌ بازديد از واحدهاي توليدي شهرك شمس‌آباد از توابع شهرستان ري به عنوان بزرگ‌ترين شهرك صنعتي خاورميانه با وسعت حدود ۱۲۸۹۱ هكتار و ۱۲۹۲ واحد فعال توسط الياس حضرتي، نماينده مردم تهران، ري، اسلامشهر، شميرانات و پرديس از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۶ تيرماه ۹۶ شروع و تا ساعت ۴ بعدازظهر به طول انجاميد. در اين بازديد كه آقايان جمالپور فرماندار شهرستان ري به همراه مهندس مجيدي معاون برنامه‌ريزي آن فرمانداري و مهندس افضلي رييس اداره سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان ري، مهندس ولايتي رييس شركت شهرك صنعتي شمس‌آباد و تعدادي از مسوولان و مديران مالياتي و بانكي و بيمه اين شهرستان حضور داشتند، نماينده مردم تهران به اتفاق مسوولان مربوطه پس از بازديد در كارگروه ستاد تسهيل و رفع موانع شهرستان ري شركت كردند.
در ابتداي اين كارگروه تعدادي از مديران شركت‌هاي توليدي و خدماتي به ارايه مشكلات و معضلات پيش‌روي خود در شهرك مزبور پرداختند و مسوولان ذي‌ربط در مقام پاسخگويي نيز به ارايه سخن پرداختند و در يك گفت‌وگوي دو طرفه معضلات شهرك به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد.
در ادامه اين كارگروه، الياس حضرتي با ايراد سخناني ضمن اعلام حمايت قاطع از صنعتگران و توليد‌كنندگان گفت:  در دو هفته اخير اين دومين باري است كه بنده با علاقه و ميل قلبي خود براي بازديد از پروژه‌ها و مسائل و مشكلات موجود در شهرستان ري حضور يافتم.
 امروز كه در خدمت شما هستم و با انبوه مشكلات شما بزرگواران روبه‌رو شدم با صراحت در همين تريبون اعلام مي‌كنم كه با تمام توان در خدمت‌تان خواهم بود و از شما هم مصرانه مي‌خواهم اقدام به دسته‌بندي مشكلات و اولويت‌بندي آنها كنيد تا ان‌شاءالله هرماه يك موضوع را به‌طور اخص مورد پيگيري و رسيدگي قرار دهيم و با دعوت از مسوولان و مديران بالادستي در نشست ماهيانه به‌صورت شفاف و به‌طور جد بتوانيم معضلات پيش روي شما را كمتر كنيم.
حضرتي ادامه داد: مباحثي كه امروز در اين كارگروه مطرح شد برخي به خلأ قانون مرتبط است كه بايد در مجلس مورد پيگيري قرار بگيرد و بخش ديگر آن در دولت؛ كه ان‌شاءالله همه ما تلاش خواهيم كرد چه در كميسيون‌هاي اقتصادي و صنعتي مجلس و چه در دولت اين معضلات را حل كنيم.
نماينده مردم تهران در مورد نارسايي‌هاي قانوني و آسيب‌شناسي آن گفت: بنده بارها هم در رسانه ملي و هم خطاب به رياست محترم مجلس عرض كردم كه كاش به‌جاي تصويب قوانين مختلف، فرصتي را به بررسي قوانين موجود اختصاص دهيم چرا كه بسياري از معضلات موجود با بازبيني قوانين و بعضا اصلاح ابهامات آن برطرف و گره‌هاي موجود باز خواهد شد.
عضو كميسيون اقتصادي در مجلس با اشاره به مشكلات صاحبان توليد اظهار داشت: در شرايط موجود كار توليد عاقلانه نيست و عاشقانه است چرا كه در يك محاسبه ساده مشاهده مي‌كنيم ‌كه متاسفانه به نظر مي‌رسد نه‌تنها كسي دنبال دستگيري از توليد‌كننده‌ها نيست بلكه همه مي‌خواهند پاي آنها را بگيرند و به نوعي به‌دنبال سردرگم كردن توليد‌كننده‌ها هستند.
حضرتي در پايان گفت: من از طريق همه آنچه به‌عنوان رسانه‌هاي جمعي در اختيار دارم و همچنين ارتباط از طريق تلفن و فضاي مجازي در هر شرايطي جهت پيگيري مشكلات پيش روي شما تا حصول نتيجه كنار شما خواهم بود چرا كه معتقدم رفع مشكلات توليد و شركت‌هاي صنعتي علاوه بر سهولت در چرخش اقتصادي كشور مي‌تواند در زمينه اشتغال و معضل بيكاري كمك شاياني به جامعه كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون