• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3878 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۲ مرداد

ويژه

اطلاعيه بانك ملت

در پي انتشار چند بنر مجعول تبليغاتي در فضاي مجازي كه با به چالش كشيدن وجاهت حرفه‌اي تعدادي از بانك‌هاي كشور، درصدد اختلاف‌افكنى و القاي وجود رقابت ناسالم در نظام بانكي بود، روابط عمومي بانك ملت ضمن تقبيح اين رفتارهاي غيرمسوولانه، اعلام مي‌كند هرگونه تبليغ خارج از كانال‌هاي رسمي بانك، ارتباطي به اين بانك نداشته و مورد تاييد نيست. روابط عمومى بانك ملت


افتتاح و راه‌اندازي ساختمان جديد بيمه «ما» در شهر تبريز
مهندس صفدري، مديرعامل بيمه «ما» به همراه جناب آقاي بهاري‌فر، عضو هيات مديره و تعدادي از معاونين و مديران از ساختمان جديد شعبه تبريز بازديد و طي مراسمي آن را راه‌اندازي كردند. مراسم افتتاحيه شعبه تبريز با سخنراني آقاي آريانا، سرپرست محترم بانك ملت استان آذربايجان شرقي در خصوص روابط بانك و بيمه و چگونگي ارتباط موثر با مشتريان بانك ادامه يافت.


مصرف آب فولاد مباركه، كمتر از ساير فولادسازان جهان
به گزارش خبرنگار فولاد، در اين آيين باشكوه كه معاونان، مديران و بيش از يك هزار نفر از كاركنان فولاد مباركه به صورت حضوري و تمامي كاركنان حاضر در خطوط توليد، تعميرات و پشتيباني نيز از طريق امواج راديو فولاد شنونده سخنان مديرعامل شركت بودند، دكتر سبحاني افزود: در بخش مصرف آب، فولاد مباركه ضمن توجه به اهميت افزايش بهره‌وري در حوزه‌هاي مختلف، با اجراي طرح‌هاي توسعه در تصفيه‌خانه‌هاي خود و به كارگيري سيستم‌هاي بازچرخاني آب در سيكل توليد، مصرف آب خود را تا 26/3 مترمكعب به ازاي هر تن توليد كاهش داده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون