• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4050 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ اسفند

فينال ليگ برتر واليبال از ساعت 17 امروز

خاتم در انديشه انتقام، سرمايه به دنبال قهرماني

دور برگشت مرحله پاياني ليگ برتر واليبال از ساعت 17 امروز چهارشنبه با ديدار تيم‌هاي خاتم اردكان و بانك سرمايه در سالن آيت‌الله خاتمي آغاز مي‌شود. ديدار دوم مرحله فينال در حالي به ميزباني اردكاني‌ها انجام مي‌شود كه تيم شگفتي‌ساز خاتم با هدايت عباسعلي مير‌حسيني در ديدار رفت برابر بانك سرمايه با وجود ارايه عملكردهاي بي‌نظير با نتيجه‌ سه بر دو شكست خورد و در اين ديدار خانگي محكوم به پيروزي است تا همچنان اميدهايش براي كسب عنوان قهرماني را زنده نگه دارد. در سوي مقابل بانك سرمايه كه سومين حضور متوالي‌اش در فينال را تجربه مي‌كند، در حالي پا به فينال گذاشته كه پس از كسب عنوان نخست دور گروهي در مراحل حذفي به ترتيب تيم‌هاي هاوش گنبد و پيكان تهران را از پيش رو برداشت و با پيروزي دشوار در ديدار رفت برابر خاتم اردكان به كسب سومين جام قهرماني نزديك‌تر شده است. تيم خاتم اردكان هم كه در دور گروهي در جايگاه هفتم ايستاده بود و در مراحل حذفي تيم‌هاي سايپا تهران و شهرداري تبريز را از پيش رو برداشت، براي اولين‌بار به ديدار پاياني ليگ برتر واليبال راه يافته و بازيكنان اين تيم نشان داده‌اند كه در خانه مي‌توانند دست به هر كاري بزنند. در مرحله پاياني ليگ برتر واليبال هر تيم كه بتواند در دو بازي از سه ديدار به پيروزي برسد عنوان قهرماني ‌را از آن خود مي‌كند.

كارخانه: فينال جاي اشتباه كردن نيست

مصطفي كارخانه، سرمربي تيم واليبال بانك سرمايه درباره شرايط اين تيم براي ديدار برگشت با تيم خاتم اردكان، اظهار كرد: در حال‌ حاضر همه بازيكنان شرايط خوبي دارند. گذشته‌ها گذشته است و از اينكه توانستيم در بازي رفت با هر نتيجه‌اي به پيروزي برسيم، خوشحالم. ما نيمه اول بازي فينال را برده‌ايم و تنها بايد در نيمه دوم به پيروزي برسيم. بازيكنانم كاملا براي پايان كار مصمم هستند و مطمئنا براي كسب قهرماني وارد زمين مي‌شويم. در بازي رفت متوجه شديم كه تيم خاتم حريف بسيار سر‌سختي است و بازيكنانش براي هر امتياز مي‌جنگند. در ديدار رفت آنها روز استثنايي را سپري كردند هر چند كه ما هم عملكرد خوبي داشتيم. بايد در ديدار برگشت با قدرت، انگيزه و تمركز بيشتري بازي كنيم، چرا كه در فينال جاي هيچ گونه اشتباهي نيست.

ميرحسيني: ستاره نداريم، تيم‌مان ستاره است

عباسعلي ميرحسيني، سرمربي واليبال تيم خاتم اردكان اظهار كرد: مطمئنا بازي سخت و دشواري را پيش رو داريم. شكل باشگاه، بازيكنان و كادر فني تيم بانك سرمايه براي قهرماني بسته شده‌ و اين تيم سه سال است كه به فينال راه يافته است و بازيكنانش كاملا با هم هماهنگ هستند. اگر بازيكنان حريف در دو پست را كنار بگذاريم تقريبا با تيم‌ ‌ملي بازي خواهيم كرد. تمرينات سخت و خوبي را پشت سر گذاشتيم و همه بازيكنان آماده ديدار برگشت هستند. ما ستاره نداريم بلكه تيم خاتم ستاره است. اميدوارم كه در شهر خودمان و در آخرين بازي كه در اين فصل در اردكان برگزار مي‌شود به پيروزي برسيم و بازي را به ديدار سوم بكشانيم. خوشبختانه هيچ مصدومي نداريم و با توجه به اينكه به روزهاي پاياني ليگ نزديك شده‌ايم بايد اذعان‌ كنم كه يكي از سرحال‌ترين تيم‌ها هستيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون