• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4420 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۳۱ تير

ويژه

آسياتك در الكامپ 98 از تلفن‌هاي Toll-Free رونمايي كرد

شركت انتقال داده‌هاي آسياتك در جريان برگزاري الكامپ 1398 از تلفن‌هايToll-Free خود رونمايي كرد. به گزارش روابط عمومي آسياتك Toll-Free يك سيستم تماس جديد در دنياست كه بر اساس آن در صورت تماس با مراكز پشتيباني يا فروش سازمان يا شركت‌ها، هزينه‌اي شامل مشتري(تماس‌گيرنده) نخواهد بود. بر اساس اين گزارش سازمان‌هايي كه با حجم انبوهي از مشتريان سر و كار دارند در راستاي تكريم مشتريان و در جهت افزايش رضايت‌مندي آنها اقدام به استفاده از تلفن Toll-Free كرده و كليه هزينه‌هاي تماس مشتركين با مراكز آنها را بر عهده مي‌گيرند. Toll-free كه به تلفن رايگان معروف است، سيستمي است كه هزينه مكالمه توسط صاحب خط (دريافت‌كننده تماس) پرداخت شده و براي تماس‌گيرندگان هزينه‌اي در بر نداشته و رايگان است. شركت آسياتك به عنوان يكي از برترين اپراتورهاي ارتباطات ثابت در كشور، اولين شركتي است كه سيستم Toll-Free را به صورت تجاري و آماده واگذاري وارد بازار كرده است. از ديگر مزاياي استفاده از خطوط Toll-Free مي‌توان به امكان ارسال و دريافت پيامك و برقراري تماس از اين شماره‌ها به ساير مشتركين اشاره كرد. اين تلفن‌ها شامل يك شماره 8 رقمي سراسري و بدون نياز به كد‌ با سرشماره 9000 است كه 4 رقم باقي‌مانده مي‌تواند از 5 دسته‌بندي (پلاتينيوم، طلايي، نقره‌اي، برنز و عادي) به سليقه مشتري انتخاب شود. در اين طرح با قراردادي بين تمامي اپراتورهاي تلفن همراه و تلفن ثابت و ايجاد بستر يكپارچه، هزينه تماس از تمامي خطوط به خط اعلام شده براي تماس‌گيرنده به صورت رايگان است و هزينه تماس‌ها بر اساس تعرفه توافقي آسياتك با صاحب خط تلفن محاسبه مي‌شود. در انتهاي اين خبر آمده است، شركت آسياتك در راستاي تسهيل ارتباطات ثابت و افزايش كيفيت زندگي هموطنان از به روزترين امكانات و تكنولوژي‌هاي دنيا به همراه دانش، تلاش و تخصص جوانان كشور استفاده مي‌كند.

در جنگ اقتصادي نقش فولاد مباركه بسيار مهم است

وزيـــر صنعــــت، معـــــدن و تجـــــارت در جريان افتتاح نخستين نمايشگاه فرصت‌هاي ساخت داخل و رونق توليد ضمن بازديد از غرفه فولاد مباركه گفت: در جنگ اقتصادي كشور، نقش فولاد مباركه بسيار مهم بوده است. دكتر رضا رحماني با قدرداني از روند رشد فولاد مباركه و تلاش‌هاي اين شركت در استفاده از توان داخلي و ارتقاي آن در راستاي رونق توليد كشور گفت: توانمندي متخصصان ايراني در چنين نمايشگاه‌هايي به فعليت مي‌رسد و نمود لازم را پيدا مي‌كند. وي با اشاره به توانمندي‌هاي متخصصان فولاد مباركه گفت: متخصصان جوان ايراني با تكيه بر فناوري‌هاي نوين، ظرفيت‌هاي بسيار قابل ‌توجهي دارند و اين نمايشگاه فرصت لازم براي عرضه اين توانمندي‌ها را در اختيار آنها قرار مي‌دهد. وزير صنعت، معدن و تجارت افزود: اين نمايشگاه نشان‌دهنده هنر مقاومت در برابر تحريم‌هاي ناحق است. وي با تاكيد بر اينكه تسهيل روند توليد و رفع موانع توليد در صنعت فولاد از اولويت‌هاست، تصريح كرد: در راستاي حمايت از رونق توليد و رفع مشكل كمبود سنگ ‌آهن فولادسازان در پي راه‌حل مناسب براي رفع كمبود گندله و كنستانتره هستيم و به زودي در جلسه‌اي با حضور مديران مربوطه به اين موضوع رسيدگي خواهيم كرد. رضا رحماني همچنين در مراسم افتتاحيه نخستين نمايشگاه فرصت‌هاي ساخت داخل و رونق توليد گفت: اين نمايشگاه آغاز يك حركت بزرگ در عرصه توليد و صنعت كشور است. وي اظهار كرد: رهبر معظم انقلاب در ديدار با نخبگان و اساتيد دانشگاهي كشور درخصوص ساخت داخل نكاتي فرمودند و از همان روز وزارت صمت و وزارت علوم با توان و انگيزه جديد حركت‌هايي را آغاز كردند. وي افزود: در گام اول، همايش دانشگاه و صنعت به همت وزارت علوم برگزار شد و در گام بعدي برگزاري «نمايشگاه فرصت‌هاي ساخت داخل و رونق توليد» در دستور كار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت كه امروز شاهد افتتاح آن هستيم.

 

خون توسعه و بهره‌وري هميشه در رگ‌هاي فولاد جاري بوده است

مديرعامل فولاد مباركه در بيست‌وششمين همايش بهره‌وري شركت با تاكيد بر لزوم ارتقاي حداكثري بهره‌وري نيروي انساني و تجهيزات گفت: خون توسعه و بهره‌وري هميشه در رگ‌هاي فولاد مباركه جاري بوده است و امروز با در نظر گرفتن محدوديت‌ها بيش از هر زمان ديگر به ارتقاي هدفمند اين دو مقوله مهم نيازمنديم تا همچنان براي ذي‌نفعان و به ‌طوركلي براي كشور ارز و سودآوري اقتصادي ايجاد كنيم. مهندس عظيميان ضمن قدرداني از تمامي زحمات صورت‌ گرفته در گروه فولاد مباركه تصريح كرد: تاكنون اين مجموعه عظيم با توليد انواع ورق‌هاي فولادي نياز كشور را تامين كرده است؛ اما از اين پس صرفا توليد ورق هدف فولاد مباركه نخواهد بود بلكه بايد با همت و پشتكار به سوي صاحب تكنولوژي شدن حركت كنيم. وي در همين خصوص و با بيان اينكه براي اجراي توسعه‌ها دو راه پيش رو داريم، گفت: راه اول اين است كه اجراي توسعه‌ها را به دست صاحبان فناوري خارجي و اصطلاحا «كليد در دست» بسپاريم و راه دوم اين است آن را با سپردن به دست توانمند شركت‌هاي داخلي و الگوبرداري از فناوري‌هاي روز دنيا با هدف صاحب تكنولوژي شدن پيش ببريم. به‌ خوبي روشن است كه راه دوم به خير و صلاح است. به خاطر داشته باشيم توسعه‌هاي هدفمند، ضامن در اوج ماندن فولاد مباركه است و همراهي همه كاركنان خلاق، موفقيت اين مسير روشن را تضمين مي‌كند. وي ضمن بيان اهميت توليد محصولات با ارزش ‌افزوده بيشتر در كشور گفت: بايد عزم خود را جزم كنيم تا با نورد كردن حداكثري فولاد خام توليدي در گروه فولاد مباركه، ارزش ‌افزوده بيشتري براي شركت و اقتصاد كشور حاصل كنيم. وي در بخش پاياني سخنان خود اظهار كرد: تمدن و سابقه كشور ايران و پيشرفت مسلمانان در بسياري از علوم، گواه اين است كه ما در مقاطعي از زمان سرآمد همه كشورها بوده‌ايم؛ بنابراين امروز هم مي‌توانيم با همت و همدلي بيشتر دوباره به دوران اوج و اقتدار ايران اسلامي دست يابيم. سال گذشته با وجود همه محدوديت‌ها از تمامي جهات براي فولاد مباركه سال پرخير و بركتي بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون