• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3224 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۱ فروردين

سرخط خبرها

خانه ملت| علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران با توجه به شرايط جديد به وجود آمده مسير مذاكرات را ادامه مي‌دهد. طبعا امريكا بايد تضمين‌هاي روشن‌تري براي نتيجه بخش بودن ادامه مذاكرات ارايه كند، قطعا اين مساله واضح‌تر شده است كه بازي‌ امريكا اين است كه به دنبال به هم زدن ميز مذاكرات است. البته بعيد است كه اين تصور خام براي امريكا به وجود آمده باشد كه با اين شگرد مي‌تواند قدرت چانه‌زني بيشتري براي خود فراهم كند.
فارس| محمدعلي اسفناني، نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: كليات طرح تشكيل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادي در جلسه ديروز كميسيون مشترك قضايي، اقتصادي و اجتماعي بررسي شد و به تصويب رسيد. در اين جلسه كه با حضور رييس مجلس برگزار شد، آقاي لاريجاني بر رسيدگي به پرونده‌هاي مربوط به زمين‌خواري در قالب اين قانون تاكيد كرد و گفت: پرونده‌هاي مفاسد اقتصادي بالاي يك ميليارد تومان در شعبه‌هاي ويژه در نظر گرفته شده در قانون بايد مورد رسيدگي قرار گرفته و پرونده‌هاي مفاسد اقتصادي كمتر از يك ميليارد تومان در شعب عادي مورد رسيدگي و پيگيري قرار گيرد.
ايسنا| عيسي فرهادي، فرماندار تهران درتشريح تمهيدات در نظر گرفته شده براي انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري گفت: يكي از مباحث مربوط به انتخابات بحث افرادي است كه مي‌خواهند كانديدا شوند، آنها حركاتي را انجام مي‌دهند تا خودشان را به مردم معرفي كنند، ما از اين كار استقبال مي‌كنيم و از هر جرياني هم كه باشد براي‌مان فرقي ندارد، ولي مانع از اين مي‌شويم كه از فرصت‌هاي پيش آمده سوءاستفاده شود و با تبليغات زودرس برخورد خواهيم كرد. وي همچنين گفت: احزابي كه مجوز دارند مي‌توانند تجمعات و نشست‌هاي داخلي خودشان را در مساجد و مراكز خود داشته باشند و در اين زمينه خيلي هم نياز به مجوز وجود ندارد، تنها به ما خبر مي‌دهند تا براي برقراري امنيت اقدام كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون