• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4544 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۳ دي

تقدير وزير ارتباطات از همراه اول براي خدمت‌رساني مطلوب اربعين

وزير ارتباطات از همراه اول بابت توسعه زيرساخت‌هاي ارتباطي و برقراري ارتباط ايمن و پايدار جهت خدمات‌رساني مطلوب به زايران اربعين تقدير كرد.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، در مراسم تقدير از خادمان اربعين كه با حضور محمدجواد آذري جهرمي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و جمعي از مديران اين وزارت و اپراتورهاي خدمات ارتباطي در وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار شد، از اقدامات مديرعامل همراه اول و سه مدير دست‌اندركار در كميته اربعين اين اپراتور تقدير شد.

همراه اول ضمن كاهش تعرفه تماس رومينگ بين‌الملل شامل «مكالمه»، «پيامك» و «اينترنت همراه» براي مشتركان خود در عراق كه در ايام اربعين حضور داشتند، در خدمتي ديگر به مشتركاني كه در بازه زماني١۶ تا ٣٠ مهر به كشور عراق مسافرت كرده بودند، بسته‌هاي دوروزه اينترنت همراه ٢٠ مگابايتي هديه داده بود. همچنين جهت ارايه خدمات هر چه بهتر به مشتركان همراه اولي، چهار بسته اينترنت مقرون به صرفه نيز تدارك ديده شد كه اين بسته‌هاي متنوع يك‌روزه و هفت‌روزه با حجم ١٠٠ مگابايت تا يك گيگابايت در ايام اربعين ارايه مي‌شد.

در كنار تمامي اين سرويس‌هاي ويژه براي زايران ايام اربعين، اپراتور اول ظرفيت شبكه نسل دو، سه و چهار خود را براي مكالمه و اينترنت در پايانه‌هاي مرزي افزايش و ظرفيت سايت‌هاي BTS خود را نسبت به اربعين سال گذشته (١٣٩٧) ارتقا داد كه سرويس واي‌فاي رايگان نيز براساس اين ظرفيت ارتقا يافته، ارايه شد. ارايه سرويس رايگان «اعلام وضعيت»، بدون نياز به اينترنت از طريق شماره‌گيري «ستاره ٧٢٧٢ مربع» از جمله ديگر خدمات جذاب از منظر مشتركان بود كه امسال براي نخستين‌بار در اختيار زايران قرار گرفت تا بتوانند وضعيت خود را در سيستم ثبت كرده و ديگر زايران و آشنايان بتوانند از وضعيت‌شان در هر لحظه مطلع شوند. لازم به ذكر است به مناسبت برگزاري اين رويداد بزرگ، اپليكيشن مناسبتي «همراهي» جهت خدمت‌رساني بهتر و تسهيل ارتباطات زايران طراحي شد؛ امكان اعلام و استعلام وضعيت ساير زايران (بدون نياز به اينترنت)، سامانه نذر قدم (با ارسال پيامك رايگان)، مترجم همراه (فارسي به عربي و عربي به فارسي)، مشخصات كامل موكب‌ها و مسيريابي روي نقشه (بدون نياز به اينترنت)، ارايه انواع مختلف محتواي آموزشي، فرهنگي و ... در قالب ويديو، نوار، كتاب الكترونيك، اپليكيشن و ... (با اينترنت رايگان)، برگزاري مسابقات ويژه اين ايام‌الله اربعين حسيني (ع)، امكان به اشتراك‌گذاري عكس، ويديو و خبر از ويژگي‌ها و امكانات اين اپليكيشن بود.

با پايان ايام اربعين حسيني(ع) و به دنبال استقبال بي‌سابقه مشتركان همراه اول از خدمات رومينگ ارايه‌شده توسط اين اپراتور، تمامي مصارف آزاد اينترنت رومينگ زايران در قالب بسته‌هاي رومينگ ويژه اين ايام محاسبه و رقم مابه‌التفاوت به حساب آنان عودت داده شد. در اربعين امسال بيش از ٢.٧ ميليون مشترك از خدمات رومينگ همراه اول به عنوان بزرگ‌ترين اپراتور ارتباطي ايران استفاده كردند كه اين تعداد نسبت به سال گذشته حدود ۶۰ درصد افزايش نشان مي‌دهد. براساس اين گزارش، در متن تقديرنامه وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات خطاب به مهدي اخوان بهابادي مديرعامل شركت ارتباطات سيار ايران آمده است: «اربعين، آغاز باشكوه دفتر عشق است كه با آزادگي آغاز شده و تا هميشه ادامه خواهد داشت و سفر اربعين، مشق عاشقي انسان‌هاي وارسته‌اي است كه با حضور ميليوني و حماسي خود در اجتماع عظيم و معنوي، ارادت و دلدادگي خود را به خاندان اهل بيت(ع) به ويژه سيد و سالار شهيدان حضرت امام حسين(ع) ابراز مي‌كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون