• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4574 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۸ بهمن

فولاد مباركه شركت پيشرو در اقتصاد ايران

در بيست‌و‌دومين دوره رتبه‌بندي شركت‌هاي برتر كشور (100 IMI)، شركت فولاد مباركه در بين 500 بنگاه صنعتي و اقتصادي ايران، موفق به كسب عنوان «شركت پيشرو » شد. به گزارش خبرنگار فولاد، در اين همايش كه روز يكشنبه 29 دي‌ ماه در محل سالن همايش‌هاي بين‌المللي صداوسيما و با حضور محمدباقر عالي معاون وزير صنعت، معدن و تجارت، مجيد درويش مدير مركز رتبه‌بندي شركت‌هاي برتر و جمعي از مديران شركت‌هاي برتر كشور برگزار شد، از شركت‌هاي برتر كشور با اهداي لوح تقدير و تنديس تقدير شد. در اين رتبه‌بندي، شركت فولاد مباركه اصفهان علاوه بر كسب عنوان پيشرو، رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه فلزات اساسي، رتبه دوم در شاخص ارزش بازار، رتبه دوم در شاخص ارزش افزوده، رتبه دوم در شاخص بيشترين سودآوري و رتبه پنجم در شاخص فروش را در ميان ۵۰۰ شركت بزرگ كشور به خود اختصاص داد.

در اين جلسه كه در آن نقش شركت‌هاي بزرگ بر شاخص اقتصادي به عنوان پيشران و لكوموتيو ايجاد رشد و توسعه در كشور و تجزيه ‌و تحليل نتايج اين رتبه‌بندي‌ها به‌ منظور تدوين سياست‌هاي صنعتي كشور بررسي شد، حميدرضا عظيميان مديرعامل گروه فولاد مباركه، پس از دريافت تنديس و لوح تقدير اين همايش، طي سخناني در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌طور قطع كسب اين موفقيت كه با همدلي و همكاري كاركنان و با برنامه‌ريزي‌هاي مدون شركت در مسير تعالي انجام شده، به‌طور اتفاقي و يك‌شبه
به دست نيامده است. او با تاكيد بر اينكه تمامي شركت‌هاي حاضر در فرآيند انتخاب 100 شركت برتر، ازجمله فولاد مباركه، ساليان سال براي رسيدن به اين نقطه برنامه‌ريزي و تلاش كرده‌اند، تصريح كرد: اينكه تمامي مراحل و فرآيند انتخاب 100 شركت برتر و شركت پيشرو برمبناي راي و ارزيابي ارزيابان زبده كشوري و بين‌المللي انجام مي‌شود از نقاط قوت اين فرآيند است. او در پاسخ به سوالي درباره نقش و جايگاه فولاد مباركه در حوزه اشتغال‌زايي تصريح كرد: در حال حاضر در گروه فولاد مباركه به‌طور مستقيم حدود 25 هزار نفر مشغول به‌كارند. همچنين به‌ طور غيرمستقيم حدود 350 هزار فرصت شغلي در زنجيره تامين و توليد فولاد مباركه ايجاد شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون