• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4582 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۰ بهمن

كيميايي نمي‌آيد اما فيلمش در جشنواره هست

خداحافظي قريبيان از عالم بازيگري؟

در آستانه نمايش فيلم «خون شد» در سالن رسانه‌ها مسعود كيميايي اعلام كرد پاي تصميمش براي انصراف از جشنواره فجر ايستاده و برنخواهد گشت. ولي كيميايي از جواد نوروزبيگي تهيه‌كننده فيلم هم به نوعي حمايت كرد. اين كارگردان پيشكسوت همچنين معتقد است كه اين تصميم شخصي‌اش بوده و بعد از اين همه سال خودش است كه براي خودش تصميم مي‌گيرد: «نه از ديگر عوامل فيلم خواسته‌ام جشنواره را تحريم كنند و نه راضي به فشارهايي هستم كه بر جواد نوروزبيگي آمده است. نوروزبيگي تهيه‌كننده سلامتي است و مي‌خواهد فيلمش را در بهترين شرايط نشان مخاطب بدهد و پاي فيلم هم ايستاده. تمام قد هم ايستاده. اين رفتار با او انصاف نيست. من به جشنواره
بر نخواهم گشت، اما فيلم با پشتيباني نوروزبيگي در جشنواره است.»

 

خداحافظي قريبيان از سينما

فرامرز قريبيان در نشست خبري پس از نمايش فيلم «خروج» در جشنواره فيلم فجر خبر خداحافظي‌اش از سينماي ايران را رسانه‌اي كرد. اين بازيگر كهنه‌كار گفت: «معتقدم خروج بهترين كار من است. نقش بسيار سختي در اين فيلم داشتم و فقط يك ماه براي آموزش رانندگي با تراكتور تمرين كردم.» او در ادامه درباره خداحافظي از سينما با فيلم «خروج» گفت: «من بعد از فيلم «گناهكاران» در جشنواره شركت نكردم. من در ۷ سال اخير هيچ فيلمنامه‌اي را قبول نكردم. دلم مي‌خواست با يك فيلمنامه خاص كارم را خاتمه دهم. اين آخرين فيلم من است و مي‌خواهم از سينما خداحافظي كنم.»

 

چرا «پسركشي» در راي‌گيري مردمي نيست

باتوجه به قوانين جشنواره، فيلمي كه در طول برگزاري جشنواره جايگزين يا اضافه شود، در رقابت آراي مردمي حضور نخواهد داشت. نتايج آراي مردمي هر روز از ميان‌ ۲۲ فيلمي كه از ابتداي جشنواره نمايش داشته است، اعلام مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون