• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4596 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۷ اسفند

خبر كوتاه

رصد بازار براي مبارزه با احتكار و كم فروشي اقلام بهداشتي

رييس سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان از رصد بازار براي مبارزه با احتكار و كم‌فروشي اقلام بهداشتي خبر داد و اعلام كرد كه از اين به بعد كالاهاي مشمول نظارت از طريق سازمان غذا و دارو نيز در سامانه جامع انبارها و سامانه اعلام موجودي ثبت خواهند شد. عباس تابش در حاشيه نشست هماهنگي طرح نظارت و بازرسي ويژه نوروز و ماه مبارك رمضان گفت: طرح ويژه نظارت بر بازار ايام پاياني سال، نوروز و ماه مبارك رمضان به منظور رصد بازار به ويژه مبارزه با احتكار و كم فروشي اقلام بهداشتي صورت مي‌گيرد و در قالب آن ۵۰ خودروي متحدالشكل سازمان حمايت در سطح بازار و ۵۰ گشت ويژه سازمان تعزيرات در سطح شهر تهران همزمان با سراسر كشور، كار نظارت و رصد بازار را از توليد تا عرضه بر عهده خواهند داشت.

احتمال تاخير در ثبت نام طرح اقدام ملي مسكن به دليل ويروس كرونا

محمودزاده، معاون مسكن و ساختمان وزير راه و شهرسازي در خصوص تاثير كرونا بر ثبت نام طرح ملي مسكن گفت: براي جلوگيري از ويروس كرونا در صورتي كه درخواست ارايه شود، مهلت ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملي مسكن به تعويق خواهد افتاد البته متقاضياني هم كه براي ثبت نام و يا اعتراض مراجعه حضوري دارند به دليل شيوع ويروس كرونا يك هفته به تاخير مي‌افتد.

اعتراض مردم به سوءاستفاده مالي برخي از تالارهاي عروسي

برخي از مديران تالارهاي عروسي نسبت به درخواست فسخ قرارداد برگزاري مراسم ازدواج و عروسي مقاومت كرده و زوج‌هاي جوان را تهديد به برداشت جريمه نقدي از وديعه رزرو تالار كرده‌اند.

قيمت نان آزاد تغيير مي‌كند؟

قيمت تحويل گندم به آزادپزها در سال ۹۹ احتمالا به كيلويي ۲۲۰۰ تومان افزايش مي‌يابد و قيمت نان غيريارانه‌اي دو برابر خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون