• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4611 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ اسفند

پيام مديرعامل فولاد خوزستان به مناسبت ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا

مقام معظم رهبري (مد‌ظله‌العالي): «تكريم شهيدان به آن است كه اين ملت هرگز در برابر سلطه‌گران مستكبر سر خم نكنند و ياد شهيدان بايد هميشه در فضاي جامعه زنده باشد.»
بسم رب الشهدا و الصديقين
سلام و درود به ارواح مطهر شهدا، آنان كه با گذشتن از جان خود، استقلال، آزادي و عظمت نظام مقدس جمهوري اسلامي را براي ملت شريف ايران رقم زدند. آن پويندگان راه حق كه دعوت الهي را لبيك گفتند و چنانكه خداوند متعال در قرآن كريم مي‌فرمايد: «ولا تحسبنّ الّذين قُتِلوا في سبيلِ‌الله أمواتًا  بل أحياءٌ عِند ربِّهِم يرزقون»؛ آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزي داده مي‌شوند و به جهت همان ايثار، از خودگذشتگي، عشق و ايمان راستين، همواره در اذهان و خاطره‌‌ها زنده خواهند ماند.
پولادمردان شركت فولاد خوزستان به واسطه تقديم ۵۶ شهيد سرافراز و حضور هميشگي ايثارگران در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل، بر خود مي‌بالند و آرمان‌‌هاي آنان را همواره هدايت‌گر راه خويش مي‌دانند.
اينجانب ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا را گرامي داشته و اين روز در واقع فرصتي است كه اين حقيقت را مرور نماييم كه بزرگداشت ياد و خاطره شهدا و خدمت به خانواده معززشان تكليفي است بر همه ما براي احيا ارزش‌هاي والا و مقدسي كه مورد تاكيد امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري بوده است.
اميدوارم كه رضايت شهداي گرانقدر و دعاي خير خانواده صبور آنان و همرزمان ايثارگرشان باعث سعادت دنيا و توشه آخرت‌مان گردد.
و من‌الله التوفيق
علي محمدي
مديرعامل فولاد خوزستان

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون