• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4645 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۳ ارديبهشت

پاسخ مترو به درخواست شهروندان براي كاهش سرعت قطار

گروه اجتماعي| شركت بهره‌برداري راه ‌آهن شهري تهران و حومه با ارسال جوابيه نسبت به يكي از مطالب روزنامه اعتماد واكنش نشان داد كه در ادامه آن را مي‌خوانيد: 
سردبير محترم روزنامه اعتماد 
موضوع: پاسخ به مطلب روزنامه اعتماد، مورخ 3/2/1399 صفحه 13 با مضمون: رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي و درخواست ترمز آرام قطار توسط راهبر
سلام عليكم
احتراما خواهشمند است در خصوص مطلب مندرج در آن روزنامه، چهارشنبه مورخ 3/2/1399 صفحه 13 با مضمون: رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي و درخواست ترمز آرام قطار توسط راهبر، پاسخ زير در همان صفحه به چاپ برسد. 
با سلام، احتراما ضمن تشكر از مسافر گرامي و همچنين سپاس از‌ آن روزنامه وزين به خاطر انعكاس ديدگاه‌ها و نقطه نظرات خوانندگان و ظرفيت ايجاد شده جهت تعامل و پاسخگويي به شهروندان و مسافران محترم، به اطلاع مي‌رساند در حال حاضر شركت بهره‌برداري مترو با تمام توان در حال سرويس‌دهي هستند و استفاده شهروندان از مترو براي انجام سفرهاي شهري باعث مي‌شود كه مسافران گرامي در برخي از ساعات نتوانند فاصله‌گذاري اجتماعي را رعايت نمايند.
لازم به توضيح است كه قطارها سه بار در روز به شكل مرتب و كامل ضد عفوني مي‌شوند و در شرايط خاص قطار از خط خارج مي‌شود. در خصوص راهبري بهينه و پرهيز از شتاب در حركت قطار، ضمن عذرخواهي از مسافران محترم اين موضوع همواره سرلوحه كاري راهبران اين شركت بوده و به صورت مستمر به ايشان يادآوري مي‌گردد. 
محسن محمديان 
مشاور مديرعامل و مدير ارتباطات و امور بين‌الملل 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون