• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4649 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۸ ارديبهشت

انتقادات شماره يك گلف جهان از رييس‌جمهور امريكا

ديگر با ترامپ بازي نمي‌كنم

روري مك ايلروي از دونالد ترامپ رييس‌جمهور ايالات متحده به خاطر رسيدگي به بحران كرونا در اين كشور انتقاد كرده است. اين گلف‌باز اهل ايرلند شمالي معتقد است كه رييس‌جمهور امريكا تلاش مي‌كند كه مساله پاندمي كرونا را سياسي بكند و اين در حالي است كه اين كشور بيش از 86 هزار كشته در دو ماه گذشته داشته است. 
مك‌لوري به دليل گلف بازي كردن با ترامپ در سال 2017 در كلوپ بين‌المللي رييس‌جمهور در فلوريدا با انتقادات زيادي مواجه شد. مك‌لوري در گفت‌وگو با مك‌كلار در پادكست معروف گلف گفت: «ما در حال حاضر با وضعيتي سخت و جدي مواجه هستيم.» او گفت: «ترامپ تلاش مي‌كند همه‌گيري را سياسي كند و آن را به يك رقابت انتخاباتي بدل سازد. او مي‌گويد ايالات متحده تاكنون بيشترين آزمايش تشخيص را در جهان انجام داده است. انگار كه اين مساله يك مسابقه است!» اين گلف‌باز در ادامه افزود: «اين كاري نيست كه يك رهبر سياسي بايد به آن عمل كند. هميشه بايد مقداري ديپلماسي و گفت‌وگو در اين چيزها وجود داشته باشد كه شما آن را نشان دهيد و من مخصوصا فكر مي‌كنم ترامپ آن را نشان نداده است.»
شماره يك گلف جهان در حالي كه اعتراف مي‌كند از بازي كردن با رييس‌جمهور براي 18 حفره در سال 2017 لذت برده است، گفت: «اين كاري نيست كه او دوباره انجام دهد.» وي ادامه داد: «من نمي‌دانم كه آيا او مي‌خواهد بعد از اين انتقاداتي كه مطرح كردم با من دوباره بازي كند يا نه. من مي‌دانم كه نه گفتن خدمت بزرگي به خودم خواهم بود. اگر من قبول كنم خودم را تحت قضاوت و اظهار نظرات ديگران قرار مي‌دهم و براي همين از اين كار دوري خواهم كرد. روزي كه من با او گذراندم، لذت‌بخش بود. او آدم تاثيرگذاري است و بديهي است كه همه ‌چيز دارد اما اين بدين معني نيست كه من بخواهم با همه‌ چيز يا هر چيزي كه مي‌گويد موافق باشم.»
مك‌لوري پس از وقفه دو ماهه در مسابقات گلف قرار است در يك مسابقه خيريه تلويزيوني در فلوريدا در روز يكشنبه شركت كند. او به همراه داستين جانسون و ريكي فاولر و متيو وولف در يك بازي 4 ميليون دلاري حاضر مي‌شوند. اين رقابت قرار است به خيران در زمينه بيماري كرونا كمك كند. 
با پشتيباني تور PGA اين اولين قدم آزمايش از زمان تعطيلي مسابقات به خاطر شيوع بيماري خواهد بود. از تاريخ 12 مارس تاكنون هيچ رقابت حرفه‌اي در ورزش گلف انجام نشده است. مك‌لوري به وب‌سايت PGA Tout گفت: «براي ما اينكه بيرون برويم و گلف بازي كنيم بسيار جالب است. ما نمي‌خواهيم فقط مردم را سرگرم كنيم، بلكه مي‌خواهيم كمك هم بكنيم. آنچه ما انجام مي‌دهيم يك چيز بسيار عالي است. اين كمك كوچكي است اما من بسيار خوشحالم كه مي‌توانم به نوعي كمك كنم و شادي را براي مردم به ارمغان بياورم.»
مك‌لوري همچنين گفت كه او در ماه ژوئن با شروع فصل در هر سه رويداد PGA Tout بازي خواهد كرد. قرار است اين مسابقه در پشت درهاي بسته در ايالت تگزاس در تاريخ 11 ژوئن برگزار شود. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون