• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4680 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۰ تير

هفته بيست‌ودوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال آغاز شد

استارت سرخ‌ها براي چهارمين قهرماني

هفته بيست‌ودوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران يكشنبه شب بعد از تعطيلي طولاني مدت با بازي دو تيم تراكتور و نساجي در تبريز آغاز شد. در اين بازي نساجي موفق شد با تك گل زودهنگامش به پيروزي يك بر صفر دست پيدا كند و به قول محمود فكري سرمربي تيم، خيالش از بابت ماندن در ليگ راحت شود. اما تراكتور كه يكي از مخالفان اصلي برگزاري ليگ بود و با كلي غايب و مصدوم راهي زمين مسابقه شده بود با اين باخت 37 امتيازي ماند و شانسش براي كسب سهميه كمرنگ شد. 
در ادامه بازي‌هاي يكشنبه شهرخودرو در مشهد از ذوب‌آهني پذيرايي كرد كه بدون سرمربي به اين مسابقه وارد شده بود. تيم مشهدي در اين بازي موفق شد با نتيجه دو بر يك از سد مهمان اصفهاني‌اش بگذرد و 38 امتيازي شود. شهرخودرو با اين شروع خوب گام بلندي براي ماندن در كورس كسب سهميه ليگ قهرمانان فصل بعد برداشت و ذوبي‌ها را با 22 امتياز به منطقه سقوط نزديك‌تر كرد. 
اما از ساعت 21 همزمان سه ديدار ديگر آغاز شد. در يكي از مهم‌ترين آنها پرسپوليس صدرنشين در ورزشگاه شهر قدس به مصاف قعرنشين ليگ يعني پيكان رفت. پرسپوليس در اين ديدار در دقيقه 20 توسط علي‌ عليپور به گل نخست دست يافت و در نيمه دوم با درخشش مهاجم جوانش مهدي عبدي كه موفق شد دبل كند، سه بر صفر پيش افتاد تا خيال سرخ‌ها از برد راحت شود. در دقيقه 88 با خطاي بي‌مورد بيرانوند پيكان صاحب يك ضربه پنالتي شد و اين موقعيت كه توسط مغانلو به گل تبديل شد و تنها توانست سنگيني شكست خودروسازان را كاهش دهد. شاگردان يحيي گل‌محمدي با اين برد 50 امتيازي شدند و جايگاهش را در صدر جدول محكم كردند. 
در دو ديدار ديگر صنعت نفت آبادان موفق شد پارس جنوبي جم را دو بر صفر شكست دهد. پارس با اين شكست 20 امتيازي ماند و به جمع فانوس به دستان ليگ نزديك‌ شد اما نفتي‌ها با رسيدن به عدد 36 در امتيازات خودش را به جمع مدعيان كسب سهميه ACL تحميل كرد. در حال حاضر فاصله بين تيم‌هاي هفتم تا دوم ليگ حداكثر چهار امتياز است. شاهين شهرداري بوشهر نيز كه مثل ذوب‌آهن از بازنگشتن سرمربي‌اش رنج مي‌برد در خانه توانست يك تساوي از تيم نفت مسجد سليمان بگيرد. اين بازي در نهايت با تساوي دو بر دو به پايان رسيد. شاهين با اين تك امتياز، 17 امتيازي شد ولي همچنان در رده پانزدهم جدول باقي ماند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون