• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۷ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4879 -
  • ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۳ اسفند

ويژه

نفت پارس برگزيده صنعت سبز كشور در سال 99

شركت نفت پارس موفق به كسب رتبه اول در استان تهران و دريافت تنديس سيمين به عنوان صنعت سبز كشور در بيست‌ودومين همايش ملي واحدهاي صنعتي، معدني و خدمات سبز شد. شركت نفت پارس در راستاي اجرا و عملي كردن شاخص‌ها و معيارهاي تعريف شده سازمان حفاظت محيط زيست، با اهتمام ويژه نسبت به تدوين و هدف‌گذاري شاخص‌هاي عملكردي زيست‌محيطي در فرآيند دريافت جايزه صنعت سبز و ارزشيابي عملكرد زيست محيطي سال ۱۳۹۹ توسط گروه ارزيابان جايزه صنعت سبز اداره كل حفاظت محيط زيست استان تهران و دفتر ارزيابي زيست‌محيطي سازمان حفاظت محيط زيست كشور،  موفق به دريافت «تنديس سيمين» جايزه صنعت سبز كشور در بيست و دومين همايش ملي واحدهاي صنعتي، معدني و خدمات سبز گرديد. اين تنديس توسط دكتر محمودي مديركل اداره حفاظت محيط زيست به دكتر خليلي  مديرعامل  پالايشگاه  نفت پارس  اهدا  شد.


براي سيزدهمين سال متوالي بانك پاسارگاد از برگزيدگان آزمون سراسري تقدير كرد

بانك پاسارگاد در راستاي ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي خود براي سيزدهمين سال متوالي از برگزيدگان آزمون سراسري در پنج گروه آزمايشي تجليل كرد. به گزارش روابط‌‌عمومي بانك پاسارگاد، اين بانك در راستاي ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي خود، علاوه بر اهداي سهام بانك به برگزيدگان آزمون سراسري سال 1399، آنان را بورسيه خود كرد. به اين ترتيب كه تا هر مقطعي كه در داخل كشور ادامه تحصيل دهند، هر ماه به حساب هر يك از اين عزيزان مبلغ معيني را واريز مي‌كند. بر اساس اين خبر، به ‌دليل رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي جهت پيشگيري از شيوع ويروس كرونا، برخلاف سال‌هاي گذشته مراسم تقدير از رتبه‌هاي برتر آزمون سراسري سال جاري به صورت انفرادي برگزار شد. در اين جلسات نخبگان كشور ضمن قدرداني از توجه ويژه بانك پاسارگاد به جوانان و آينده‌سازان كشور، اين اقدام را كه بدون هيچ چشمداشتي انجام مي‌شود، منحصر‌به‌فرد و عاملي براي افزايش انگيزه و تلاش در راستاي ساخت آينده‌اي روشن براي ايران عزيزمان خواندند. گفتني است بانك پاسارگاد از سال 1387 تا‌كنون، از 193نفر از جوانان و نخبگان آزمون سراسري تجليل به‌ عمل آورده است. اين اقدام با هدف كاهش دغدغه اين عزيزان براي كسب دانش و بهره‌مندي از آن در جهت خدمت به مردم شريف ايران و رشد و توسعه پايدار ميهن عزيزمان انجام مي‌شود.

جهش بي‌سابقه خريد سيم‌كارت از سوي ايراني‌ها

آمار خريد سيم‌كارت در خرداد سال 98 با يك جهش شديد و تغيير رفتار مشتركان مواجه شده و بر اين اساس آمار مذكور از 93 ميليون مشترك در اسفنده 97 ظرف 3 ماه به يك‌باره به 115 ميليون مشترك در خردادماه سال 98 رسيده است.آمار دقيق سيم‌كارت‌هاي فعال در دست ايراني‌هاي معادل 127 ميليون و 624هزار و 951 فقره است كه به اين ترتيب ضريب نفوذ سيم‌كارت در كشور را به بيش از 151 درصد رسانده است. تحليل چرايي افزايش جهشي خريد سيم‌كارت از سوي ايراني‌ها به عوامل متعددي مرتبط است كه برخي از اين موارد به مسائلي همچون لزوم مشترك بودن نام مالك حساب‌هاي بانكي با سيم‌كارت، ارايه خدمات قضايي، ارايه وام‌هاي مرتبط با كرونا به اصناف و سرپرستان خانوار، ارايه آموزش‌هاي مجازي به دانش‌آموزان و دانشجويان و خريد سيم‌كارت براي اين اقشار و ديگر انواع خدمات الكترونيكي مربوط است.

همراه اول شبكه تلفن‌همراه سيستان و بلوچستان را نوسازي مي‌كند 

۲۰۰ سايت در ۷۶ شهر و روستاي استان سيستان و بلوچستان تا پايان خرداد سال ۱۴۰۰ توسط همراه اول نوسازي مي‌شود. نوسازي شبكه تلفن‌همراه استان پهناور سيستان و بلوچستان در قالب پروژه ايمن‌سازي و بهسازي كشوري از دو هفته گذشته با هدف افزايش پوشش با كيفيت شبكه، كاهش قطعي سايت‌ها و افزايش كيفيت و ارتقاي پايداري شبكه، آغاز شده و تا پايان خردادماه سال آينده ادامه خواهد داشت.  علاوه بر نوسازي ۲۰۰ سايت در ۷۶ شهر و روستاي استان سيستان و بلوچستان، نصب سيستم تغذيه نيروي ۶ «هاب سايت» و ايمن‌سازي ۱۰ سايت پراهميت اين استان با وجود برخي مشكلات، توسط تيم‌هاي فني همراه اول، مخابرات استان و شركت نقش اول كيفيت (ناك) نويد آينده‌اي روشن براي اين استان دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون