• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۷ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5486 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۲۸ ارديبهشت

رييس كل دادگستري استان يزد:

مسائل حجاب در ماه‌هاي اخير به صنعت گردشگري يزد بسيار آسيب زد

رييس كل دادگستري استان يزد با اشاره به اينكه ميراث تاريخي يزد هويت ايران و يزد است، اظهار كرد: در حمايت از اين ميراث تاريخي بايد كوشش كرد مبادا با اشتباهي كوچك اين ميراث گران‌بها به زوال رود.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دولت، غلامعلي دهشيري افزود: مسائل حجاب در ماه‌هاي اخير باعث شد به صنعت گردشگري و فرهنگ يزد بسيار آسيب بزند بنابراين نياز است در اين زمينه اقدامات لازم را انجام داد تا اين فرهنگ اصيل اسلامي‌- ايراني حفظ شود و گردشگران در اين راستا توجيه شود.
او ادامه داد: اين قانون كشور است و بايد اجرا شود و تنها نمي‌توان با پلمب كردن اماكن تاريخي اين قانون را اجرا كرد، زيرا صنعت گردشگري از حساسيت زيادي برخوردار است و بايد از طريق مجلس يك پيگيري جدي انجام شود.
دهشيري در ادامه خواستار انجام اقدامات لازم در اين خصوص توسط ميراث‌ فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي و شوراي امر به ‌معروف و نهي از منكر كشور شد و گفت: در اين مسير بايد ساير دستگاه‌هاي اجرايي كمك كنند تا موازين اسلامي و مسائل گردشگري به ‌درستي حفظ شوند.
رييس اداره كل دادگستري استان يزد گفت: بايد تبليغات و فعاليت‌هاي ما در راستاي حمايت از حجاب اثرگذار و انسان‌ساز باشد تا از دشمن در زمينه جنگ رواني و شناختي عقب بمانيم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون