• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۱ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5510 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۸ خرداد

آزما

ماهنامه فرهنگي، اجتماعي آزما در شماره ۱۷۵ مطالب مختلفي در بخش‌هايي همچون سرمقاله، يادداشت، نگاه، گفت‌وگو، بررسي، سفيدخواني، نيم نگاه، مقاله، پرونده، در حوالي صحنه، نقد، داستان ايراني، داستان خارجي و معرفي كتاب منتشر كرده است.
در اين شماره از ماهنامه در بخش سرمقاله مطلبي با عنوان «باكينگهام مشاور احتياطي!» (سردبير)؛ در بخش يادداشت مطلبي با عنوان «هوش مصنوعي و چراغ علاءالدين اميرخان!» (مديرمسوول)؛ در بخش نگاه مطلبي با عنوان رويانويسي يا اتوبيوگرافي، در بخش گفت‌وگو مطالبي با عناويني همچون اندر احوالات؛ گفت‌وگو با دكتر عبدالحسين نيك‌گهر با عنوان طبقه متوسط فروپاشيده؛ در بخش بررسي مطالبي با عناويني همچون آنا آخماتوا، نامي بر بلنداي شعر و عشق ۱، زني با سيماي شهبانوي تراژدي‌ها، زني با چشم‌هاي خاكستري، زندگي دوباره در شعر «بدون قهرمان»، چند شعر از آنا آخماتووا، در بخش گفت‌وگو مطالبي با عنوان گفت‌وگو با حسن ميرعابديني (نگاهي به ادبيات ژورناليستي ايراني؛ از آغاز تا...) و «اين مرز پرگهر از ديروز تا امروز»؛ در بخش سفيدخواني مطلبي با عنوان انوشيروان دادگر و خاطره بانو خانم منتشر شده است.
همچنين از ديگر مطالب اين شماره از ماهنامه آزما مي‌توان به گپ و گفتي از راه دور با خالق اسفار كاتبان در بخش گفت‌وگو و معرفت‌شناسي باشلار انسان و تكنولوژي در بخش مقاله اشاره كرد. در بخش نيم نگاه مطلبي با عنوان در شانزدهمين سالمرگ كورت و نه گات نگاهي به جهان طنزآميز و تلخ او / ‏‬مراقب آنچه تظاهر مي‌كنيم، باشيم؛ در بخش مقاله مطلبي با عنوان شغل خطرناكي به نام هنر / ‏چرا‬ هنرمندان به مرگ خودخواسته تمايل دارند؟ منتشر شده است.
اين‌ شماره از مجله مذكور با بهاي ۷۰ هزار تومان منتشر شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون