• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5521 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۱۱ تير

قلي و گلي

نمايشنامه «قلي و گلي» نوشته پرويز عاشورنيا كلوير به همراه دو يادداشت از محمدرضا قلي‌پور و مسعود موسوي منتشر شده است.  انتشارات آواژ در معرفي نمايشنامه «قلي و گلي» نوشته پرويز عاشورنيا كلوير نوشته است: «قلي و گلي» نمايشنامه‌اي در قالب نيمه‌عروسكي و در ژانر كودك و نوجوان است كه براساس نوشته‌اي از الينور ليزر به رشته تحرير درآمده است.
پرويز عاشورنيا، از سال‌هاي دور در آثار بسياري در عرصه تئاتر، سينما و تلويزيون هنرآفريني كرده و علاوه بر بازيگري، به ساخت فيلم، كارگرداني، گاه نوشتن و تدريس سينما و تئاتر نيز اهتمام ورزيده است.
«مردي از تبار تئاتر» از محمدرضا قلي‌پور نويسنده، كارگردان و بازيگر تئاتر و سينما و مدير انتشارات آواژ و «پرويز را مي‌گويم، همان پرويز دوست‌داشتني و مهربان» از مسعود موسوي نويسنده و كارگردان و مدرس تئاتر و مترجم، عنوان دو يادداشت ضميمه‌شده به نمايشنامه «قلي و گلي» است.
این کتاب حاوی عکس‌ها و مطالبی مربوط به سال‌ها فعالیت پرویز عاشورنیا کلویر در عرصه تئاتر، سینما و تجلیل از تلاش‌های او در عرصه هنرهای نمایشی است.
مخاطبان برای سفارش نسخه فیزیکی کتاب می‌توانند به سایت فروش کتاب انتشارات آواژ مراجعه کنند و همچنین نسخه دیجیتالی کتاب در طاقچه، فیدیبو و کتابراه موجود است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون