• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5560 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۹ مرداد

بر اساس اعلام فرماندهان انتظامی استان‌ها

شهادت 4 مامور پليس در درگيري با اشرار

دو نفر در اصفهان ، یک نفر در مسجدسليمان و یک نفر در فارس به شهادت رسیدند

بر اساس اعلام خبرگزاري‌ها 4 نفر از نيروهاي انتظامي كشور در درگيري با اشرار در استان‌های اصفهان، خوزستان و فارس به شهادت رسيدند. ديروز صبح جانشين فرمانده انتظامي استان از شهادت ۲ تن از ماموران انتظامي شهرستان اصفهان در درگيري مسلحانه با قاتل يك شهروند خبر داد و گفت: در اين درگيري مسلحانه قاتل به هلاكت رسيد. سردار محمدرضا هاشمي‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر تيراندازي فردي مسلح و قتل شهروندي در يكي از خيابان‌هاي شهرستان اصفهان، بلافاصله ماموران انتظامي كلانتري ۱۶ به محل اعزام شدند. با حضور ماموران در صحنه، فرد مسلح كه عرصه را بر خود تنگ ديده به محض مشاهده پليس به سمت ماموران انتظامي اقدام به تيراندازي مي‌كند. اين مقام ارشد انتظامي افزود: در نهايت با اقدام سريع ماموران انتظامي حاضر در صحنه، قاتل مسلح در درگيري مسلحانه با پليس به هلاكت مي‌رسد و دو نفر از ماموران انتظامي نيز به ‌شدت مجروح شده و جهت مداوا به مركز درماني منتقل مي‌شوند. جانشين فرمانده انتظامي استان تصريح كرد: استواريكم امير حسين‌زاده احمدي و گروهبان‌يكم محمداحسان شفيعي از ماموران شجاع كلانتري ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بيمارستان به دليل شدت جراحات وارده به فيض شهادت نائل شدند. سردار هاشمي‌فر ضمن تبريك و تسليت شهادت اين ماموران وظيفه‌شناس به خانواده شهيدان والامقام، همرزمان وي و عموم مردم استان اصفهان خاطرنشان كرد: مراسم تشييع و تدفين پيكر پاك و مطهر شهيدان گرانقدر متعاقبا اطلاع‌رساني خواهد شد.

قتل سرباز پليس به دست سارق سابقه‌دار
سارق سابقه‌دار حين انتقال از دادسرا به زندان يك سرباز را كشت و سرباز ديگري را زخمي كرد.
به گزارش اعتمادآنلاين، سردار رهام‌بخش حبيبي، فرمانده انتظامي استان فارس گفت: صبح بيست‌وهشتم مردادماه يك سارق سابقه‌دار حين انتقال از دادسرا به زندان با ماموران درگير ‌شد و متاسفانه در اين حادثه بر اثر تيراندازي سارق، سرباز وظيفه «رامين جوكار» به شهادت ‌رسيد و يك سرباز ديگر نيز مجروح و به مركز درماني منتقل ‌شد. وي افزود: ماموران حاضر در محوطه براي پيشگيري از آسيب ديدن ديگر همكاران، ضمن رعايت قانون به‌كارگيري سلاح به سمت سارق تيراندازي كردند كه او پس از مجروح شدن دستگير و به مركز درماني منتقل ‌شد. فرمانده انتظامي استان فارس خاطرنشان كرد: خوشبختانه حال عمومي سرباز مجروح رضايت‌بخش است.

مامور نيروي انتظامي در مسجدسليمان به شهادت رسيد
فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان گفت: صبح امروز استواريكم سعيد پويان در درگيري با سارقان مسلح در شهرستان مسجدسليمان به شهادت رسيد. سرهنگ حميدرضا بهاروند اظهار كرد: صبح شنبه ماموران انتظامي در اجراي حكم قضايي براي دستگيري سارق مسلح به محل اختفاي او اعزام شدند.
در اين عمليات سارق به محض مشاهده پليس اقدام به تيراندازي كرد كه استواريكم سعيد پويان بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بيمارستان منتقل شد.
بهاروند با اشاره به متواري شدن سارق مسلح و تلاش پليس براي دستگيري سارق ادامه داد: استواريكم سعيد پويان به‌رغم تلاش پزشكان به دليل شدت جراحات وارده لحظاتي پيش به درجه رفيع شهادت نائل آمد. فرماندهي انتظامي خوزستان، شهادت استواريكم سعيد پويان را به محضر مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، كاركنان خدوم مجموعه نیروی انتظامي، خانواده معظم وي و مردم شهيدپرور و انقلابي استان خوزستان تبريك و تسليت گفت. مراسم تشييع و خاكسپاري اين شهيد مدافع نظم و امنيت به اطلاع عموم شهروندان عزيز اطلاع‌رساني خواهد شد. روزنامه اعتماد هم به نوبه خود اين حوادث جانگداز را به خانواده این شهدا و مردم شهيدپرور ايران تسليت مي‌گويد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون