• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۳ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5563 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۱ شهريور

مدير خبرگزاري دولت:

قرار نيست قيمت بنزين تا 10 سال ديگر ثابت بماند

مدير خبرگزاري دولت خطاب به مسوولان تاكيد كرد كه به مردم بگويند قرار نيست قيمت بنزين ثابت بماند. علي نادري، مديرعامل ايرنا اظهار كرد: يك بار با مردم در حوزه بنزين كار غير شفاف انجام شد كه اين موضوع جبران نمي‌شود مگر با رفتار صادقانه؛ بايد به مردم توضيح داده شود كه قرار نيست تا ۱۰ سال آينده قيمت بنزين  ثابت بماند.
به گزارش ايرنا، وي اضافه كرد: چرا مردم مي‌پذيرند كه قيمت آب معدني به قيمت واقعي برسد؟ براي بنزين هم بايد اين موضوع پذيرفته شود و شفاف به مردم گفته شود كه آيا قرار است اين اتفاق بيفتد يا خير؟ اگر هم قرار نيست افزايش قيمت بنزين داشته باشيم بايد صادقانه اعلام شود. نادري با اشاره به اينكه بهتر است راهبرد خود در موضوع بنزين را تغيير دهيم، گفت: اين اصل لايتغير نيست كه مرتبا گفته شود قيمت بنزين قرار است تغيير نكند؛ اينكه براي مصرف بنزين سقف گذاشته شد بايد به مردم توضيح داده مي‌شد كه اين كار به علت افزايش مصرف ۶۰ تا ۷۰ درصدي بود.
وي اضافه كرد: در كشور ما رسانه تبديل به صنعت به معناي كلان آن نشده و گردش مالي بزرگي ندارد و نمي‌تواند نخبگان را جذب كند چون نگاه ما به رسانه پسيني است و آن را در عرض ساير مديريت‌هاي كشور نمي‌بينيم.
نادري خاطرنشان كرد: با اين حال به نظر من وزن‌دهي به بخش اطلاع‌رساني در ارزيابي دستگاه‌هاي اجرايي به اصلاح ذهنيت جامعه و مديران و نيز مقابله با جنگ‌شناختي رسانه‌هاي دشمن عليه كشور، كمك مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون