• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5587 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۴ مهر

رئال به سد اتلتيكو خورد

كارلتو در برزخ!

به گزارش «اعتماد»، دو تيم اتلتيكو مادريد و رئال مادريد در چارچوب هفته ششم لاليگا و در ورزشگاه متروپوليتانو به مصاف هم رفتند كه در نهايت شاگردان سيمئونه با نتيجه سه بر يك به پيروزي دست يافتند.
در اين مسابقه ميزبان خيلي زود و در دقيقه چهار روي ارسال لينو و ضربه سر موراتا به گل رسيد تا مهاجم سابق قوهاي سپيد براي گلزني به تيم قبلي‌اش خيلي منتظر نماند! اين گل پايان كار سرخپوست‌ها در نيمه اول نبود و آنها در دقيقه ۱۸ روي حركت تمرين شده و با ارسال سائول نيگز و ضربه سر آنتوان گريزمان به گل دوم خودشان‌ دست يافتند. 
در ادامه بازي اين رئالي‌ها بودند كه توپ و ميدان را در اختيار داشتند تا در دقيقه ۳۵، توني كروس در پشت محوطه جريمه پس از يك حركت تماشايي و با شوتي استثنايي قفل دروازه‌ اوبلاك را گشود. 
بازي در نيمه اول با همين يك گل اختلاف با برتري ميزبان به پايان رسيد و در آغاز نيمه دوم، آلوارو موراتا باز هم با يك ضربه سر گل سوم اتلتيكو مادريد را به ثمر رساند. موراتا در آن ‌شب با دبل مقابل تيم سابقش شادترين مرد شهر مادريد بود و سهم بسزايي در به زير كشيدن  رئالي‌ها  داشت. 
در ادامه بازي تلاش شاگردان آنچلوتي براي جبران نتيجه بازي ثمري نداشت و در پايان پيروزي اتلتيكو با  نتيجه ۳ بر يك در مقابل رئال روي تابلوي ورزشگاه نقش  بست. 
با اين نتيجه رئال بعد از پنج برد متوالي اولين شكست فصلش را تجربه كرد و به رده سوم جدول لاليگا سقوط كرد و اتلتيكو 10 امتيازي شد و تا رده پنجم جدول بالا آمد. دربي مادريد يا ال‌دربي پس از ال‌كلاسيكو مهم‌ترين بازي در لاليگا به حساب مي‌آيد. ال‌دربي در بازي قبل با نتيجه مساوي تمام شده بود، اما در يك بازي قبل از آن مسابقه اين رئالي‌ها بودند كه با نتيجه مشابه سه بر يك برنده مسابقه لقب گرفته بودند. 
دو تيم رئال و اتلتيكو تاكنون ۲۲۹ بار در رقابت‌هاي مختلف به مصاف يكديگر رفته‌اند كه سهم سپيدپوشان مادريدي ۱۱۳ برد و اتلتيكو ۵۶ برد بوده و ۶۰ بازي اين دو تيم هم با نتيجه مساوي به پايان رسيده است. 
تقابل سيمئونه و آنچلوتي براي شانزدهمين بار بود كه رخ داد. به لحاظ برتري در مجموع كفه ترازو به نفع آنچلوتي سنگين‌تر است، اما با نتيجه‌اي كه يكشنبه شب رقم‌ خورد، سيمئونه توانست شب تلخي براي كارلتو رقم بزند و با اعتراف اين ايتاليايي سرشناس، رئالي‌ها از نتيجه به دست آمده  نااميد شدند!
بسياري از كارشناسان معتقدند تيم فعلي رئال مادريد از لحاظ مهره كاستي‌هاي زيادي دارد و نمي‌تواند صرفا روي درخشش جود بلينگهام حساب باز كند. در حال حاضر وينيسيوس بزرگ‌ترين سلاح پيرمرد ايتاليايي است كه البته چند وقتي مي‌شود به دليل مصدوميت از تركيب دور بوده و در دربي مادريد هم به خاطر مسائل گوارشي نتوانست در تركيب تيمش به ميدان برود. از دست دادن كريم بنزما در تابستان و عدم توفيق در جذب امباپه يا يك مهاجم نوك تراز اول حسابي دست مادريديست‌ها را در پوست گردو گذاشته. با نتيجه‌اي كه در متروپوليتانو رقم خورد اين باور كه فصل پيش‌رو، فصل رئال نيست قوي‌تر شده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون