• ۱۴۰۳ جمعه ۱۵ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5611 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۳ آبان

نگاهي به نمايش دو نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا

سپاهان اميدوار شد، نساجي كم‌شانس!

به گزارش «اعتماد»، هفته سوم بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در منطقه غرب روز دوشنبه برگزار شد و دو نماينده ايران در خانه رقبا به مصاف حريفان خود رفتند. تيم سپاهان در زمين حريف به مصاف آلماليق رفت و نساجي ديگر نماينده ايران با نوبهار ازبكستان ديدار كرد. در ادامه به بررسي عملكرد دو نماينده ديگر كشورمان كه‌ دوشنبه شب به مصاف رقيبان ‌خود رفتند، پرداختيم.

سپاهان بباز نيست و به صعود اميدوار است

سپاهاني‌ها كه در پنج هفته ابتدايي ليگ برتر برنده از زمين خارج شدند در ليگ ‌قهرمانان آسيا هم شرايط مطلوبي دارند. آنها در بازي اول و در مقابل نيروي هوايي عراق كار را با نتيجه مساوي آغاز كردند و در هفته دوم با توجه به عدم حضور الاتحاد عربستان در زمين مسابقه موفق به انجام بازي نشدند. حالا آنها منتظر اعلام راي كميته انضباطي هستند. شاگردان مورايس در بازي سوم با يك برد قاطع از سد آلماليق گذشتند. سپاهاني‌ها با اين برد چهار امتيازي شدند. با توجه به اينكه زردپوشان اصفهان در بازي‌هاي بعد در مقابل آلماليق و نيروي هواي عراق ميزبان هستند شانس زيادي دارند كه با كسب نتايج مطلوب به مرحله بعدي صعود كنند. البته سپاهان براي صدرنشيني رقابت سختي با الاتحاد عربستان دارد. اما بازي زردپوشان اصفهان در مقابل آلماليق نكات فني زيادي داشت از جمله اينكه شاگردان مورايس براي گل زدن هر راهي را امتحان مي‌كنند! يكي از آسان‌ترين شگردهاي اين تيم براي گلزني با ضربات شروع مجدد است كه با سپردن اين توپ‌ها به رامين رضاييان شانس خودشان را افزايش مي‌دهند. رامين با به ثمر رساندن يك سوپر گل ستاره بازي مقابل حريف بود و اسدي و زكي‌پور و احمدزاده هم عملكرد خوبي داشتند‌.
نكته ديگر بازي ضعف مشهود حريف سپاهان در خط دفاعي بود و البته تماشاگران هم استقبال خوبي از اين مسابقه نداشتند. در جدول الاتحاد با كسب شش امتياز صدرنشين است و سپاهان و آلماليق و نيروي هوايي در رده‌هاي دوم تا چهارم قرار دارند. نتيجه بازي برگزار نشده سپاهان و الاتحاد تاثير زيادي در سرنوشت صدرنشين اين جدول مي‌گذارد.

نساجي با بي‌تجربگي، پيروزي  را با شكست عوض كرد

نساجي مازندران ديگر نماينده كشورمان كه در هفته اول در مقابل حريف هندي‌اش برنده از زمين ‌خارج ‌شد در بازي سوم شكست خورد. نساجي با توجه به برتري دو‌گله در بازي نخست و انجام يك ‌نمايش خوب در زمين حريف هوادارانش را اميدوار كرد تا در ادامه مسابقات هم بازي‌هاي قابل قبولي را به نمايش بگذارد اما اوضاع به شكل ديگري براي رحمتي و شاگردانش پيش رفت. شكست سه بر صفر در ورزشگاه آزادي برابر الهلال كه تيم پر ستاره‌اي است به اصطلاح ورزشي‌ها چيزي از ارزش‌هاي اين تيم كم نكرد! اما در بازي مقابل نوبهار نساجي اسير اشتباهات فردي شد و با اينكه با يك گل از ميزبانش پيش افتاد در ادامه و با اخراج حرداني ده نفره كار را دنبال كرد تا مثل بازي با الهلال نود دقيقه را با يازده بازيكن به پايان نرساند. در نهايت نساجي با دريافت دو گل از حريف نتيجه را‌ واگذار كند. يكي از اين دو گل در دقيقه 97 بازي به ثمر رسيد! كم‌تجربگي بازيكنان نساجي فقط اخراج نداشت و مهرداد عبدي در واپسين دقايق بازي گل برتري حريف را وارد دروازه خودي كرد!
در جدول بازي‌هاي اين گروه ‌الهلال و نوبهار هردو هفت امتيازي هستند و نساجي با كسب سه امتياز در رده بعدي قرار دارد. چنانچه الهلال و نوبهار در سه بازي بعدي خود فقط سه امتياز كسب كنند عملا نساجي هيچ شانسي براي صعود نخواهد داشت!

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون