• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۳۱ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5614 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۷ آبان

شمار شهداي غزه از 7700 نفر گذشت

جنگ رژيم صهيونيستي در غزه از آغاز عمليات توفان‌الاقصي روز گذشته وارد بيست‌ودومين روز خود شد. با اعلام تل‌آويو مبني بر گسترش عمليات زميني در مرزهاي غزه، گروه‌هاي مقاومت فلسطين همچنان خودروهاي ارتش رژيم صهيونيستي و سربازاني كه در تلاش براي نفوذ به مناطق مرزي غزه هستند، هدف قرار مي‌دهند.
در همين رابطه وزارت بهداشت غزه در آماري جديد از تلفات اعلام كرد: تعداد شهداي تجاوزات رژيم صهيونيستي در غزه به ۷۷۰۳ نفر از جمله ۳۱۹۵ كودك و تعداد زخمي‌ها به ۱۹ هزار و ۷۴۳ تن افزايش يافت. اشغالگران روز جمعه ۵۳ كشتار را در بمباران خشونت‌آميز انجام دادند. آنها از آغاز جنگ تاكنون ۸۲۵ كشتار عليه خانواده‌ها در غزه انجام داده‌اند.
وزارت بهداشت غزه افزود: ۱۸۰۰ گزارش درباره مفقودي‌ها دريافت‌ كرده‌ايم كه از بين آنها ۱۰۰۰ مورد مربوط به كودكان هستند. مي‌كيله، وزير بهداشت فلسطين نيز اظهار كرد: وضعيت انساني در نوار غزه قابل توصيف نيست، زيرا از آغاز تجاوزات صهيونيست‌ها از هفت اكتبر تاكنون بيش از ۷۷۰۰ شهروند به شهادت رسيده‌اند كه شامل حدود ۷۰ درصد كودكان، زنان و سالمندان مي‌شود تعداد مجروحان نيز بيش از ۱۹۰۰۰ است.
تجاوزات رژيم صهيونيستي به نوار غزه، بامداد شنبه در حالي وارد بيست و دومين روز و چهارمين هفته از زمان آغاز توفان‌الاقصي شده كه با قطع شبكه‌هاي ارتباطي و اينترنت تجاوزات صهيونيست‌ها با شدت بيشتري در خاموشي اطلاعات ادامه دارد. جنگنده‌هاي اشغالگر همچنان به بمباران منازل و غيرنظاميان ادامه مي‌دهند. خبرنگاران شب گذشته را خشن‌ترين شب از زمان آغاز تجاوزات صهيونيست‌ها به غزه از هفتم اكتبر توصيف كردند.
توپخانه ارتش اشغالگر رژيم صهيونيستي به بمباران چندين منطقه نزديك حصار امنيتي در شرق نوار غزه پرداخت.
خبرنگار الجزيره گفت كه رژيم صهيونيستي حملاتي را به منطقه طرح بيت لاهيا در شمال نوار غزه انجام داد. به گفته اين خبرنگار، صهيونيست‌ها اطراف بيمارستان الكلي در شمال غزه و نيز مكاني نزديك به بيمارستان شهداي الاقصي را بمباران كردند. همچنين حمله‌اي توپخانه‌اي به مركزي در اطراف بيمارستان الشفا انجام شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون