• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۸ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5701 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۵ بهمن

خباز، مرد معتدل و مورد نياز

صفت ديگرش پايبندي به اصول و ارزش‌ها از او فردي مطمئن ساخته بود. 
چون خباز باشي، اصول و ارزش‌هاي خود را به عنوان راهنمايي در تصميم‌گيري‌ها و رفتارهايت قرار مي‌دهي. او به اصول اخلاقي و قواعد مشخص ملي پايبند بود و در تصميم‌گيري‌هاي‌شان از اين اصول بهره مي‌برد.
صفت ديگرش تحمل استرس و فشار سياسي بود. برخي رها مي‌كنند، او ايستاد. افراد معتدل چون او قدرت تحمل استرس و فشار را دارا هستند. دكتر خباز در مواجهه با موقعيت‌هاي دشوار و تنش‌زا قادر بود آرامش خود را حفظ كند و تصميم‌گيري‌ صحيح و مناسبي بگيرد.
 اجتناب از تعصبات سياسي تند؛ نه همه اما برخي افراد چون دكتر خباز، اين توانايي را دارند تا از تعصبات و پيشداوري‌هاي غيرمنطقي در تصميم‌گيري‌ها خودداري كنند. آنها به‌طور منصفانه و با توجه به حقايق و شواهد قابل اثبات، داوري دارند چه در مورد افراد و چه در مورد جريان‌هاي سياسي. 
دكتر خباز كارآمد هم بود. افرادي چون خباز كارنامه و عدد در حوزه خود داشتند. اين افراد به‌طور معمول كارآمد هستند و قادرند تا براي دستيابي به اهداف كشور برنامه‌ريزي مناسب داشته و انجام وظيفه را نه در شعار كه در كارنامه نشان دهند. آنها توانايي مديريت زمان و منابع را دارا هستند و تصميمات‌شان را به‌طور موثر عملي مي‌كنند. كارنامه دارند. شعارشان، نتايج‌شان است. 
روح اين فرزند كوير در رضوان و چون او بيش از پيش باد.
روزنامه‌نگار

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون