• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5730 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۵ فروردين

پيام رهبر انقلاب براي شهادت سردار زاهدي و همرزمانش:

رژيم صهيونيستي را پشيمان می‌کنیم

رژيم خبيث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد... به حول و قوه الهي

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي به مناسبت شهادت سردار رشيد اسلام، سرلشكر پاسدار محمدرضا زاهدي و جمعي از همرزمان وي به دست رژيم غاصب و منفور صهيونيست، تاكيد كردند: آنها را از اين جنايت و امثال آن پشيمان خواهيم كرد، به حول و قوه الهي.
متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است: 
بسم‌الله الرحمن الرحيم
سردار رشيد و فداكار اسلام، سرلشكر پاسدار محمدرضا زاهدي، در كنار همرزم بزرگوارش سردار محمد هادي حاج رحيمي، با جنايت رژيم غاصب و منفور صهيونيست به شهادت رسيدند. سلام و رحمت خدا و اوليائش بر آنان و ديگر شهيدان اين حادثه و لعنت و نفرين بر سردمداران رژيم ظالم و متجاوز.
شهيدان ما از خداوند مهربان خود، نشان قبول مجاهدتِ درازمدت خود را دريافت كردند و هم‌اكنون در جمع اولياء و صلحاء، متنعم به نِعم الهي‌اند.
سردار زاهدي از دهه شصت در ميدان‌هاي خطر و مجاهدت، چشم انتظار شهادت بود. آنها چيزي را از دست نداده و پاداش خود را دريافت كرده‌اند، ولي غم فقدان آنان براي ملت ايران به‌ويژه هر كه آنان را مي‌شناخت سنگين  است.
رژيم خبيث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. آنها را از اين جنايت و امثال آن پشيمان خواهيم كرد به حول و قوه الهي. والسلام علي عبادالله الصاحين
سيدعلي خامنه‌اي

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون