• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5761 -
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

‌آغاز به كار نخستين جشنواره فناورانه روابط‌عمومي كشور با حمايت همراه اول

نخستين جشنواره فناورانه روابط‌عمومي با حضور جمعي از استادان و دانشجويان و دست‌اندركاران روابط عمومي كشور و با حمايت همراه اول در دانشگاه علامه طباطبايي آغاز به كار كرد.
 به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، در مراسمي رسمي و با حضور جمعي از استادان، دانشجويان و دست‌اندركاران روابط عمومي كشور و در آستانه روز جهاني ارتباطات و روز ملي روابط عمومي، نخستين جشنواره روابط عمومي فناورانه كشور در محل دانشگاه علامه طباطبايي با برگزاري آيين افتتاحيه به‌طور رسمي آغاز به كار كرد.
اين جشنواره در 6 محور شامل، «بوت كمپ روابط‌عمومي»، «كليات و مقدمات روابط‌عمومي»، «رسانه در عصر هوش مصنوعي»، «مديريت ارتباط با رسانه‌ها در روابط‌عمومي»، «مديريت ارتباط با مشتريان (CRM)» و «تبليغات بازرگاني» برگزار مي‌شود.
در جريان برگزاري اين جشنواره همچنين سه پنل تخصصي با موضوعات، «همزيستي روابط‌عمومي با دنياي رسانه‌ها»، «تاثير رسانه در توسعه ورزش و گردشگري» و «مديريت بحران در روابط‌عمومي؛ چالش‌ها و تجربه‌ها» برگزار خواهد شد.
از ديگر بخش‌هاي اين جشنواره مي‌توان به انتشارات، خبرگزاري‌ها، سرگرمي‌هاي ارتباطي، بخش فناوري و مسابقه ايده‌ها، نمايش دستاوردها و‌آثار دانشجويان، تجربه كسب و‌كارها و پارك علم‌و‌فناوري و انجمن‌ها و ‌اتحاديه‌هاي صنفي و دانشجويي كشوري اشاره كرد.
جشنواره روابط عمومي فناورانه از 22 ارديبهشت ماه آغاز شده است و به مدت 5 روز در دانشگاه علامه طباطبايي داير خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون