• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5763 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

سه بازي، يك جام با دو مدعي‌

سرخابي‌ها غرق در هيجان و استرس

به گزارش «اعتماد»، هفته بيست و هفتم ليگ برتر هم به پايان رسيد و تغييري در صدر جدول ايجاد نشد. به گزارش روزنامه اعتماد، در هفته گذشته هم نه سرخ‌ها بي‌خيال حفظ اندك فاصله امتيازي شدند و نه آبي‌ها اين حريم‌ را به رقيب ديرينه سپردند. آخرين دوئلي كه پرسپوليسي‌ها مي‌توانستند از حريف پيش بيفتند بازي با سپاهان بود و استقلالي‌ها هم همان هفته مقابل تراكتور برنده نبودند تا به يك حاشيه امنيت مناسب برسند تا حالا در فاصله سه هفته مانده به پايان ليگ، رقابت و هيجان به نقطه اوجش برسد. 
در جدول استقلال ۶۰ امتيازي در سه بازي باقيمانده‌اش به ترتيب به مصاف نساجي در قائمشهر و گل‌گهر در تهران و پيكان در زمين اين تيم مي‌رود. شرايط گل‌گهر در جدول به شكلي است كه نه ترس سقوط دارد و نه مي‌تواند جزو ۴ تيم برتر شود اما پيكان و نساجي هردو جزو فانوس به دستان ليگ به حساب مي‌آيند و كسب حداقل امتياز مقابل آبي‌ها مي‌تواند به اين دو تيم در ماندن ليگ كمك‌ كند.
نساجي حريف بعدي استقلال در بازي قبلي‌اش با حساب ۴ بر ۱ از سد استقلال خوزستان گذشته است و حالا انگيزه‌هاي زيادي دارند تا در مقابل تماشاگران خودي ترمز آبي‌ها را بكشند. 
اما پرسپوليس در سه بازي آينده‌اش فقط در يك بازي مهمان است و بايد در قزوين به مصاف شمس‌آذر تيم شگفتي‌ساز اين فصل برود، بازي بعدي اين تيم مقابل استقلال خوزستان است كه براي نيفتادن مي‌جنگد و بازي آخر سرخ‌ها هم در مقابل مس رفسنجان هر دو در تهران برگزار مي‌شود. در جدول هم ‌مس و هم شمس‌آذر در ميانه‌هاي جدول قرار دارند و مقابل پرسپوليس دغدغه يا استرس ندارند اما استقلال خوزستان اصلا شرايط خوبي ندارد و با كسب ۲۲ امتياز فقط صنعت نفت را پايين‌تر از خودش مي‌بيند.
آبي‌هاي خوزستان پس از شكست سنگين مقابل نساجي وضعيت خوبي ندارند و بايد ديد در مقابل پرسپوليس چه كار مي‌كنند. در حالت كلي و با توجه به شرايط تيم‌هاي اول و دوم كار براي هردو‌ تيم‌مدعي قهرماني سخت است و به نظر مي‌رسد تا بازي آخر تكليف قهرمان ليگ مشخص نمي‌شود. به اين ترتيب مي‌توانيم انتظار يك رقابت‌جانانه‌‌ و نفس به نفس كه تنور بازي‌ها را تا روز آخر داغ و نفسگير نگه‌ مي‌دارد داشته باشيم. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون