• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۲ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5764 -
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت

ویژه

همراه اول؛ حامي كنفرانس بين‌المللي مهندسي صنايع

همراه اول؛ حامي كنفرانس بين‌المللي مهندسي صنايع كنفرانس بين‌المللي مهندسي صنايع ايران با حمايت همراه اول به عنوان اپراتور راهبر در حوزه هوشمندسازي آغاز به كار كرد.  به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، نوزدهمين كنفرانس بين‌المللي مهندسي صنايع ايران با محوريت «چرخش تحول‌آفرين، هوشمندسازي و داده محوري» به همت انجمن مهندسي صنايع ايران و با حمايت همراه اول، صبح روز چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 در دانشگاه صنعتي اميركبير آغاز به كار كرد. برنامه‌هاي اين رويداد كه تا 27 ارديبهشت ادامه دارد، شامل سخنراني‌هاي كليدي، ارائه مقالات، كارگاه‌هاي عملي و صنعتي و پنل‌هاي تخصصي و عمومي مي‌شود.
گفتني است همراه اول به عنوان «لكوموتيو پرقدرت مسير حركتي ايران ديجيتال» از سال 1395 ورود به فناوري 5G را به عنوان اپراتور پيشرو آغاز كرده و با استفاده از توان داخلي شامل تيم‌هاي فني اپراتور و شركت‌هاي ايراني، فرآيند بومي‌سازي اين فناوري (نسل پنجم) را از آن زمان تاكنون راهبري مي‌كند. اپراتور اول تلفن همراه با تكيه بر ظرفيت شبكه مبتني بر نسل‌هاي نوين خود، بزرگ‌ترين زيرساخت ارتباطي كشور را در حال حاضر فراهم كرده كه بنا بر اطلاعات فصلنامه آماري سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، 97 درصد پوشش جمعيتي به ارمغان آورده است. 


تقدیر از مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس توسط استاندار فارس

سعیده ناصری- روز ۲۵ اردیبهشت ماه همزمان با آغاز هفته روابط عمومی، همایشی با موضوع هوش مصنوعی و تحول در روابط عمومی‌ها در استانداری فارس برگزار شد. استاندار فارس در این همایش از مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس تقدیر به عمل آورد . در این همایش که با حضور استاندار فارس، مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان برگزار شد، محسن جوادی آزاد، مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس، به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه ارتباطات روابط عمومی پرداخت. در این همایش استاندار فارس با اهداي لوح تقدیری از روابط عمومی‌های برتر که در زمینه اطلاع‌رسانی به‌موقع و موثر، ارتباط با مردم و انتخابات، عملکرد شایسته‌ای داشتند، تجلیل نمود، در همین راستا با اهداي لوح سپاسی از محسن جوادی آزاد، مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر، به عنوان روابط عمومی برتر قدردانی شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون