• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5776 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۲ خرداد

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان از اماکن ورزشی شهرستان بن

زهرا مصطفوی: به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان از اماکن ورزشی شهرستان بن بازدید کرد. 
محمود سلیمی با اشاره به اینکه ورزش در شهرستان بن باید نسبت به گذشته از فعالیت بالاتری برخوردار شود، اذعان داشت: تمامی رشته‌های ورزشی در شهرستان بن باید فعال شوند و این امر مهمی است و باید مورد توجه قرار گیرد. 
وی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش بانوان در شهرستان بن خاطرنشان کرد: مشارکت بانوان در بخش ورزش باید توسعه داده شود و فرهنگ پویایی و نشاط با مقوله ورزش صبحگاهی نهادینه شود. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اولویت سلامت افراد مختلف جامعه در حوزه ورزش عنوان کرد: طرح و برنامه‌ریزی لازم برای مشارکت حداکثری مردم شهرستان بن در حوزه ورزش به ویژه ورزش همگانی و روزانه انجام شود. محمود سلیمی با اشاره به اهمیت استعدادیابی و پرورش استعدادهای درخشان در شهرستان بن تاکید کرد: هدف از توسعه زیرساخت‌های ورزشی علاوه بر مشارکت مردم در حوزه ورزش، شناسایی استعدادهای درخشان ورزشی و پرورش و هدایت این سرمایه‌های ارزشمند به سمت میادین ملی و بین‌المللی است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون