• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5789 -
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۷ خرداد

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد

افشای خوشگذرانی 5 بازیکن منچستر در کلوپ شبانه لاس‌وگاس شب قبل از بازی

 5 بازیکن منچستریونایتد شب قبل از بازی تیم‌شان در یک کلوپ شبانه مشغول خوشگذرانی دیده شدند.
پنج بازیکن منچستریونایتد یک روز قبل از بازی دوستانه خود مقابل بروسیا دورتموند در تابستان گذشته در لاس‌وگاس مشغول خوشگذرانی بودند.
به گزارش اعتمادآنلاین، اتلتیک ادعا می‌کند که ستاره‌های یونایتد که نام‌شان فاش نشده است، سال گذشته در جریان تور خود در ایالات‌متحده در حال خوشگذرانی در لاس‌وگاس دیده شدند. طبق گزارش‌ها، تن هاخ یک روز قبل از بازی دوستانه مقابل تیم دورتموند تحت هدایت ادین ترزیچ در ورزشگاه آلژیانت نوادا به بازیکنان استراحت داده بود. این پنج بازیکن به کلوپ شبانه معروفی رفتند و وقتی از آنها در مورد گشت و گذار در اواخر شب و اینکه آیا این سفر با اخم سرمربی مواجه می‌شود مورد سوال قرار گرفتند به یکی از مهمانداران گفتند که «می‌خواهند در لاس‌وگاس سرگرم شوند.»
سرمربی هلندی معتقد بود که اطلاع دادن به بازیکنان در مورد زمان روزهای تعطیل آنها باعث بروز چنین سناریوهایی می‌شود و بنابراین او و کارکنانش از قبل برنامه تمرینی خود را به تیم اطلاع نمی‌دهند. این مورد توسط برخی بازیکنان ارشد که احساس می‌کردند به خاطر تقصیر دیگران جریمه شدند مورد تایید قرار نگرفت.
طبق گزارش‌ها، تن هاخ چندی بعد موضع خود را ملایم‌تر کرد و باشگاه اکنون حداقل 10 روز قبل تیم را از برنامه خود مطلع می‌کند. این دوره اطلاع‌رسانی هنوز از آنچه اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق این تیم اجرا کرده بود، فاصله دارد، زیرا همکاران مربی نروژی بازیکنان را حداقل یک ماه زودتر مطلع می‌کردند.
مشکل دیگری که تن هاخ داشت این بود که تیم در طول سفر پیش فصل خود در سال 2023 چقدر سفر کرد، زیرا آنها تقریبا کل ایالات‌متحده را گشتند. امسال آنها فقط قبل از بازی در کارولینای جنوبی در ساحل غربی تور خواهند داشت و پس از آن به بریتانیا برمی‌گردند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون