• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5795 -
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۴ تير

مرگ يك سارق در تعقيب و گريز

يكي از سارقان حرفه‌اي خانه در جريان يك تعقيب و گريز در محله قلهك به كام مرگ فرو رفت. 
شامگاه سه‌شنبه بيست‌و‌نهم خردادماه، در راستاي اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي، ماموران گشت نيروي انتظامي در يكي از خيابان‌هاي محله قلهك با موتوسيكلت خود در حال گشت‌زني بودند كه ناگهان يك موتوسيكلت 2ترك را با پلاك مخدوش مشاهده و دستور ايست را صادر كردند.
متهمان پس از مشاهده پليس به‌صورت خطرناكي با سرعت زياد متواري مي‌شوند و در مسير به خودروهاي عبوري شهروندان نيز خسارت وارد مي‌كنند كه ماموران پليس با رعايت قانون به‌كارگيري سلاح چند تير هوايي شليك كردند.
در جريان اين تعقيب و گريز نفسگير هنگامي كه ماموران نزديك موتوسيكلت موردنظر می‌شوند، متهم ترك‌نشين سعي مي‌كند سلاح مامور را از دستش بگيرد اما در اين ميان گلوله‌اي مرگبار شليك مي‌شود و به سارق برخورد مي‌كند‌.
طولي نكشيد كه ماجراي مرگ اين سارق به قاضي موسي رضازاده؛ بازپرس ويژه قتل شعبه يازدهم دادسراي جنايي گزارش داده شد و خيلي زود تيم تحقيق براي بررسي‌هاي ميداني راهي صحنه شدند.
در نخستين گام همدست متوفي كه زخمي شده بود براي سير مراحل درماني به بيمارستان منتقل شد و اقدامات گسترده اطلاعاتي نيز نشان مي‌داد كه اين 2 مرد جوان در رابطه با سرقت از منازل شهروندان سابقه‌دار و تحت تعقيب كلانتري 134 قلهك بودند.
جسد سارق جوان براي معاينات دقيق‌تر به پزشكي قانوني منتقل شد و حال جسماني همدست او در بيمارستان مساعد گزارش شده است و تحقيقات در شعبه يازدهم دادسراي امور جنايي ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون