• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۲ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5801 -
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۲ تير

پيام ويراني‌طلبان: در ايران همه ديوند!!

اكنون آنها به ‌شدت مشغول كارند تا با انواع ترفندها از دروغ و فريب و تحريف گرفته تا تمسخر و تحقير و توهين به تخريب چهره‌هاي ملي و سخنان دلسوزان دانشمند كشور دست يابند.آنان براي مهم‌ترين و منطقي‌ترين سخنان ميهن‌دوستان از پيش اصطلاح‌سازي كرده به كمك برخي روشنفكرنماهاي پرمدعاي داخلي همه مناسبات كنوني را زشت و كريه نشان مي‌دهند! تنها مطلوب آنان كه در لابه‌لاي سخنان‌شان برملا مي‌شود، خراب شدن همه‌ چيز و طغيان و عصيان بي‌هدف مردم به هر شكل ممكن است.آخر فهواي همه تحليل‌هاي مخالفان ايران اين است كه در انتخابات شركت نكنيد و پا روي خون جوانان جانباخته نگذاريد، اصلاح‌طلبان هيچ فرقي با اصولگرايان ندارند، حرف‌هاي همه آنها تكراري است و تنها چيزي كه هنوز اتفاق نيفتاده و تكراري نيست، هرج و مرج دلخواه ماست! آقاي پزشكيان از آقاي جليلي بدتر است، چون گناه آينده‌اش كنترل نسبي تورم، جلوگيري از تنش‌هاي داخلي و خارجي، رسيدگي به محرومان، آبرساني به روستاها، رفع تحريم‌ها، ايجاد آرامش و رفع انگيزه‌هاي مهاجرت نخبگان، تلاش براي جلوگيري از برخورد با دختران و جوانان، رفع فيلترينگ، ايجاد كسب و كارهاي استارت‌آپي، حفاظت مجدانه از محيط زيست و استفاده از كارشناسان در همه امور است.از نظر كارشناسان شبكه‌هاي ماهواره‌اي اينها همه تكراري و ذنب لايغفر است! در ايران كنوني اصلا دلبري وجود ندارد و همه ديوند! دلبران محروم‌نواز و دلسوز مردم آنها هستند كه در ينگه دنيا نشسته در اوج رفاه لقمه اجنبي مي‌خورند و فرمان قيام صادر مي‌كنند و از رفع يك مشكل حتي به اندازه آبرساني به يك روستا خشمگين مي‌شوند!

مردم را از آمدن جليلي نترسانيد تا پزشكيان راي بياورد، خود پزشكيان با همه سوابق خدمت به مردم و محرومان و دانش و كارآمدي بدتر از جليلي است! اگر قراراست مردم از چيزي بترسند از آباداني و اصلاح امور و آرامش مردم و همه خدمتگزاران و ايران‌دوستان است.براي ويراني‌طلبان و هرج‌ومرج‌جويان واقعا دكتر پزشكيان ترسناك‌تر است و براي همين تخريب چهره او در دستور كار جنگ رواني قرار گرفته است. ژنرال‌هاي كاركشته جنگ رواني دقيقا خواستار فراموشي جنگ‌هاي ايران و روس از طرف مردمند، جدايي چند استان ناقابل از ايران! مردم بايد داستان مشروطيت را فراموش كنند، ستارخان و قوام، دكتر مصدق هم بايد عناصر پليدي نشان داده شوند تا زمينه براي مچاله كردن همه ميهن‌دوستان فراهم شود تا برسند به آقاي خاتمي و همه اصلاح‌طلباني كه ممكن است لنگر ثبات و تعادل كشور باشند.متاسفانه ما خودمان يكديگر را تخريب كرديم و حالا منفعتش را ايران‌ستيزان مي‌برند.

مسوول عدم راي دادن نسبت بزرگي از مردم در انتخابات 8تير افراطيوني هستند كه به صغير و كبير رحم نكردند و هر منتقد و مخالفي را عامل دشمن لقب دادند و حالا آشوب‌طلبان سوژه كم نظير پيدا كرده‌اند.اگر در روز جمعه آن فاجعه جبران نشود تهديدها عليه كشور شديد و نزديك مي‌شوند.تورم سفره‌هاي كوچك محرومان را كوچك‌تر خواهد كرد و نفس‌هاي اقتصاد نحيف كشور به شماره خواهد افتاد.اما ما مردم بعد از خداوند هيچ كس را نداريم و اگر با آگاهي و درايت اقدام درست و بجا را انجام ندهيم، نه فرنگ‌نشينان آسيب مي‌بينند و نه رانتخواران و متحجران و اختلاسگران و مردم‌ستيزان و مديران كارنابلد.همه فشار يك اشتباه تاريخي و نشستن در خانه بر دوش ملت خواهد افتاد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون