• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۴ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5803 -
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۴ تير

فاطمه راكعي:

برخورد دكتر پزشكيان با زنان با تكريم است

معاون بانوان ستاد انتخاباتي مسعود پزشكيان با بيان اينكه در سال‌هاي اخير زنان و نسل زد به ويژه دختران جوان بيشترين لطمه را خورده‌اند، گفت: در برخوردهاي خياباني و مسائل سال 1401 بيشترين لطمه‌ها به اين گروه وارد شد كه در صورت انتخاب دكتر پزشكيان، برخورد وي با زنان همانند اعضاي خانواده خودش و با تكريم است.
فاطمه راكعي خاطرنشان كرد: يكي از مسائلي كه در كميته بانوان ستاد دكتر پزشكيان دنبال مي‌كنيم، احقاق حقوق زنان از طريق لوايحي است كه به مجلس ارسال خواهد شد تا حقوق زنان در همه مسائل اجتماعي، خانوادگي، سياسي، فرهنگي و در هر حوزه‌اي كه مردان فعاليت دارند، رعايت شود.  وي ادامه داد: زنان در طول تاريخ گرفتار تبعيض بوده‌اند و نمونه‌هاي آن نيز قوانين مدني، استخدامي، مجازات اسلامي و حتي مقررات داخلي نهادها مانند بانك‌ها و بيمارستان‌هاست كه بايد اين تبعيض‌ها در قوانين، زدوده شود. به‌طور خاص براي نسل جديد، مساله حجاب و گشت ارشاد و افرادي كه سبك جديد زندگي را براي خودشان انتخاب كرده‌اند، برنامه داريم چون دكتر پزشكيان نسبت به اين تبعيض‌ها، برطرف كردن آنها و پرهيز از اعمال خشونت و زور عليه زنان آگاه است.  نماينده سابق مجلس تاكيد كرد: در قرآن، احاديث معتبر و سيره پيامبر اعظم(ص) در مورد حجاب و برخوردهاي خشونت‌آميز در مورد بيرون بودن چندين تار مو، مطلبي بيان نشده اما متاسفانه در سال‌هاي اخير فجايعي در اين زمينه عليه زنان رخ داده است بنابراين نسل جوان و جديد با نسل‌هاي قبل، دچار گسست نسلي شده كه اميد و اعتماد خود به حاكميت را از دست داده و با صندوق راي، قهر كرده‌اند.
عضو جبهه مشاركت ايران اسلامي با بيان اينكه دكتر پزشكيان اهل خانواده، مهرباني و انسانيت است، خاطرنشان كرد: دكتر پزشكيان همان‌گونه كه پزشك جراح قلب حاذقي است مي‌تواند در مداواي دردهاي كشور و جوانان نيز طبيب خوبي باشد. دكتر پزشكيان، پزشك صادق، باتجربه، با گرايش‌هاي معنوي و اداره كشور به سبك مولا اميرالمومنين(ع) است. همه ما در فرهنگ ايراني اسلامي با سيره امام علي(ع)، مردم دوستي و مهرباني ايشان حتي با دشمنان‌شان آشنا هستيم. راكعي از شجاعت، صراحت كلام و قانون‌مداري به عنوان مشخصه‌هاي دكتر پزشكيان ياد كرد و گفت: رقيب انتخاباتي دكتر پزشكيان عصاره و چكيده طرز تفكري است كه در سال‌هاي متمادي باعث رقم زدن فجايع بزرگي براي كشور بوده است. مردم و نسل جوان بدانند اگر به دكتر پزشكيان راي ندهند، يك راي به طرف مقابل و رقيب انتخاباتي اضافه و وضعيت فعلي دوباره بر كشور حكفرما مي‌شود و كشور به سمت ويراني حركت مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون