• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5805 -
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۷ تير

رهبر انقلاب در پيامي به مناسبت انتخابات رياست‌جمهوري چهاردهم:

رفتارهاي رقابتي دوران انتخابات به هنجارهاي رفاقتي تبديل شود

حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي در پيامي با سپاسگزاري از همه نامزدها و فعالان عرصه‌ انتخابات بر استفاده رييس‌جمهور منتخب از ظرفيت‌هاي فراوان كشور براي آسايش مردم و پيشرفت كشور، در ادامه‌ راه شهيد رييسي تأكيد كردند.
متن پيام رهبر انقلاب به شرح زير است: 
بسم‌الله الرّحمن الرّحيم
والحمدلله ربّ العالمين والصلاه والسلام علي سيدنا محمدٍ وآله الطاهرين
سيما بقيه‌الله روحي فداه
خداي عزيز و رحيم را سپاس كه با اراده و توفيق او ملت بزرگ ايران توانست پس از مصيبت سنگين فقدان رييس‌جمهور شهيد، در مدت كوتاه قانوني، صحنه انتخابات رياست‌جمهوري را سامان دهد و در دو جمعه پياپي، انتخاباتي آزاد و شفاف برگزار كند و از ميان چند نامزد، با اكثريت آرا رييس‌جمهور كشور را برگزيند.
مسوولان محترم برگزاري انتخابات، با شتاب لازم و امانت كامل، وظایف خود را انجام دادند و مردم عزيز، با احساس مسووليت به ميدان آمدند و صحنه‌اي گرم و پرشور آفريدند و صندوق‌هاي انتخاباتي را در دو مرحله با بيش از ۵۵ ميليون رأي انباشتند.
اين حركت بزرگ در رويارویي با غوغاي دست‌سازِ تحريم انتخابات، كه دشمنان ملت ايران براي القاي نااميدي و بُن‌بست به راه انداخته بودند، كاري درخشان و فراموش نشدني است و همه نامزدهاي محترم و همه كساني كه براي پيروزي هر يك از آنان، هفته‌ها تلاش شبانه‌روزي كردند در افتخار و ثواب آن شريكند.
اكنون ملت ايران رييس‌جمهور خود را انتخاب كرده است. اينجانب با تبريك به ملت و به رييس‌جمهور منتخب و به همه فعالان اين صحنه حساس مخصوصا جوانان پرشور ستادهاي انتخاباتي نامزدها، همگان را به همكاري و نيك‌انديشي براي پيشرفت و عزت روزافزون كشور توصيه مي‌كنم. شايسته است رفتارهاي رقابتي دوران انتخابات به هنجارهاي رفاقتي تبديل شود و هر كس در حدّ توان خود براي آباداني مادي و معنوي كشور تلاش كند.
به جناب آقاي دكتر پزشكيان رييس‌جمهور منتخب نيز توصيه مي‌كنم با توكل به خداوند رحمان به افقهاي بلند و روشن چشم بدوزند و در ادامه راه شهيد رييسي از ظرفيت‌هاي فراوان كشور به ويژه منابع انساني جوان و انقلابي و مومن، براي آسايش مردم و پيشرفت كشور بيشترين بهره را ببرند.
بار ديگر جبهه سپاس بر درگاه حضرت حق مي‌گذارم و به حضرت بقيه‌الله اعظم روحي فداه درود و سلام مي‌فرستم و ياد شهيدان والامقام و امام بزرگوار شهيدان را گرامي مي‌دارم و از همه نامزدهاي محترم و فعالان عرصه انتخابات كه در اين برهه حساس نقش‌آفريني كردند و نيز رسانه ملي و حافظان امنيت كشور و دستگاه‌هاي اجراي انتخابات سپاسگزاري مي‌كنم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون