• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۰ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5823 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۰ مرداد

آقاي رييس‌جمهور، به دوربين نگاه كنيد

اما آقاي رييس‌جمهور به ‌شدت به شما توصيه مي‌كنم در يك برنامه زنده تلويزيوني رودرروي مردم ايران، به دوربين نگاه كنيد و بگوييد؛ اولا دولت را با چه ميزان متغيرهاي اقتصادي تحويل مي‌گيريد، ثانيا در چه شرايطي از فيلترينگ و سرعت اينترنت دولت را تحويل مي‌گيريد، ثالثا در چه شرايطي سياست خارجي و تعاملات منطقه‌اي و جهاني را تحويل مي‌گيريد، رابعا در چه شرايطي فضاي فرهنگي و رسانه‌اي را تحويل مي‌گيريد.

آقاي رييس‌جمهور، همان‌گونه كه به سرعت اركان دولت را ترميم مي‌كنيد، بخشي را در نهاد رياست‌جمهوري به پايش روزانه وعده‌هاي دوران انتخابات اختصاص دهيد. حافظه بيدار و فعال رسانه‌اي، پايش دولت شما را آغاز كرده است، قطعا اين به معناي درخواست‌هاي بي‌منطق و عاجل از شما و دولت‌تان نيست، ليك به عنوان يك دانش‌آموخته اقتصاد، به خوبي درك مي‌كنم كه هر تغيير در سياست‌هاي مختلف لاجرم براي نمايان شدن آثار آن، نيازمند زمان خواهد بود.

آقاي رييس‌جمهور؛ به دوربين نگاه كنيد و بار ديگر در ساحت مردم شريف ايران بر پيمان‌هايي كه در دوران انتخابات بسته‌ايد، تاكيد كنيد و بدانيد چه آنهايي كه به شما راي داده‌اند و چه آنهايي كه به رقباي شما راي داده‌اند و چه آنهايي كه جزو جامعه 50 درصدي هستند، امروز از شما و دولت‌تان توقع ايجاد شرايطي بهتر از گذشته را دارند و ميثاق‌شان با شما، براي ايران است.
دكتراي اقتصاد

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون