• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۸ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5830 -
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۸ مرداد

از پيام‌هاي خوانندگان

پروازی با بال‌های موهن !

یکشنبه هفتم مردادماه پرواز شماره 874 استانبول به تهران شرکت هواپیمایی TURKISH AIRLINES بر طبق برنامه پروازی و بلیت‌های صادره از قبل قرار بود بازگشتش ساعت 19:40 انجام پذیرد. چنانچه در تابلوی پروازهای خروجی ایرلاین مذکور تا ساعت 17 همان روز تغییری در این برنامه پروازی اعلام نشده بود ولی یکباره بدون مقدمه و توضیح، زمان پرواز از تابلوی خروجی عامدانه محو گردید! و تا ساعت‌ها نه تنها مسولان پرواز جوابگوی این محو شدن و عدم اعلام بعدی نبودند که با بی‌کفایتی‌های بسیار و مدیریتی پرخاشگر ساعت به ساعت مسافران را به گیت‌های مختلف پروازی حواله می‌دادند و جواب هیچ تنابنده‌ای را هم نمی دادند حتی پیران ویلچردار صد البته بدون ويلچر! و خرد و جوان ویلان و سرگردان به دستور مسوولان پرواز گیت به گیت‌های خروجی پیاده جابه‌جا شوند و از بد حادثه چنین بی‌کفایتی‌ها هم در برابر سوال واعتراض بحق مسافران نه تنها مودبانه و محترمانه پاسخگوی چنین کم کاری‌شان نبودند که با بی‌ادبی و توهین‌های مکرر هم موجب دلسردی مسافران شدند. تا عاقبت پس از حدود هفت ساعت تاخیر و انتظار زجرآور این پرواز موهن كذا بالاخره به گفته مسوولان پرواز با دو کاسه یک کاسه کردن با پروازهای بعدی صورت پذیرد و صدالبته این ایرلاین پرطمطراق هر آیینه با تجمیع مسافرانش بابت پروازهای کم مسافر چندان متضرر نشود !

شهرام وزیری روزنامه نگار ارشد رسانه

 

خاموشي بوستان هاي تهران

تنها تفريح مردم در روزهاي تعطيل و پايان هفته تابستان رفتن به بوستان‌هاست ولي در برخی از بوستان هاي غرب،‌ جنوب و مركز پايتخت مثل پارك لاله و بوستان جوانمردان و بوستان ولايت و حتي پارك جنگلي چيتگر با تاريك شدن هوا يا چراغي روشن نيست يا تعداد چراغ هاي روشن بسيار كم است و پارك‌ها تاريك هستند و مردم مجبورند با چراغ قوه در پارك راه بروند يا حتي محوطه‌اي كه نشسته‌اند را با نور چراغ قوه روشن نگه دارند.

 

كيفيت بد آب شرب و قطع آب در كرج

آب شرب كرج كيفيت بسيار بدي دارد و املاح آب بسيار زياد است. اغلب خانواده‌ها به دليل كيفيت نامناسب آب ناچار شده اند دستگاه تصفيه آب نصب كنند و به دليل افت فشار آب اغلب خانه‌ها منبع آب دارند در حالي كه كف منبع‌ها شن رسوب مي‌كند و خانواده‌ها ناچارند حتي در اين منبع‌ها هم صافي تصفيه آب نصب كنند. قطع چند ساعته آب در برخي مناطق كرج بسيار آزار دهنده است و سال‌هاست كه در برخي مناطق روزانه به مدت دو الي سه ساعت قطعی آب داريم.

 

سوءمديريت مصرف برق

تعطيلي ادارات و مراكز دولتي و بانك ها به منظور صرفه‌جويي در مصرف برق ، تاثير زيادي در وضع موجود ندارد چون در مقابل خاموشي دستگاه‌هاي دولتي در عوض مراكز خريد پايتخت تا نيمه شب فعالند و ده‌ها برابر ادارات دولتي و حتي شهرك‌هاي صنعتي برق مصرف مي‌كنند. نمونه بارزش هم اين است كه در خيابان شريعتي 60 مغازه لوسترفروشي تا نيمه‌شب فعالند و هر مغازه هم ده‌ها لامپ روشن دارد. روش مديريت مصرف اين است كه به جاي چند نوبت قطع برق روزانه شهرك‌هاي صنعتي اطراف تهران، ساعت 8 شب خاموشي مراكز تجاري اعمال شود تا ميزان مصرف غيرصنعتي با اين شيوه كاهش يابد.

 

پیام یک زندانی

توقیرا به استحضار می‌رساند که اینجانب زندانی فوق از سال 1393 در زندان به سر می‌برم و مدت 2 سال و اندی است که در زندان تهران بزرگ جهت ملاقات با خانواده‌ام که از استان لرستان می‌آیند به خاطر نبود کارت ملی دچار مشکل هستم در حالی که همسرم زمان مراجعه (شناسنامه بنده و خودش،‌کارت ملی همسر و عقدنامه دائم) را به همراه دارد و هم در سیستم پانیذ زندان تمام مشخصات اینجانب و همسرم موجود است! همزمان دادستان ویژه روحانیت با نامه شماره77 /9311400 در نوبت ملاقات اینجانب را بلامانع اعلام کرده. ولی متاسفانه باز هم مدیر و پرسنل ملاقات زندان در کار و مکاتبات کارشکنی می‌کنند و درخواست‌‌های اینجانب به مدیران زندان بی‌اثر مانده! لذا از مدیران سازمان زندان‌های کشوری تقاضای رسیدگی و حل مشکل را دارم. با تقدیم احترامات شمس‌الله حسینی.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون