• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۱ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5854 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۱ شهريور

جزييات كشته شدن سه واليباليست نوجوان در سانحه رانندگي از زبان خانواده آنها

راننده كاميون مي‌خواست موتوري كه به او فحش داده بود را بگيرد و بچه‌ها را زير كرد

يك ماه پيش نوجوان واليباليست ديگري در همين جاده كشته شده بود

روزبه دلاور

پدر يكي از نوجوانان واليباليست كشته شده در سانحه رانندگي مي‌گويد: موتور حامل سه نوجوان زير كاميون قفل شد و كاميون يك كيلومتر آنها را با خود كشيد. 

به گزارش «اعتماد»، خبر فوق‌العاده ناراحت‌كننده مرگ سه نوجوان واليباليست جهرمي جامعه ورزش را در شوك فرو برد. روز نوزدهم شهريور خبر رسيد بر اثر وقوع سانحه رانندگي، ۳ نفر از واليباليست‌هاي نوجوان استان فارس جان خود را از دست دادند. مهدي عباسي، اميررضا مصلي‌نژاد و اميررضا حيدري در هنگام بازگشت از مسابقه واليبال دوستانه بين ۲ تيم شهرستان‌هاي خفر و جهرم دچار سانحه رانندگي شدند. در نتيجه اين تصادف هولناك دو نفر از آنها در دم و يكي هم در بيمارستان جان سپردند.
طبق بررسي‌ها مشخص شد اين سه نوجوان آينده‌دار سوار بر موتور در حال تردد در جاده بين شهري بودند كه يك دستگاه كاميون با آنها برخورد كرد.
از دست دادن سه نوجوان كه مي‌توانستند آينده‌سازان اين مملكت باشند، چه در حوزه واليبال و چه در هر حوزه ديگري به خودي خود دردآور است. اما دردآورتر اين است كه اين سه نوجوان روي يك موتور كه شرايط را بسيار ناايمن مي‌كند در جاده‌اي بين شهري در حال تردد بودند و اين اتفاق براي آنها رقم خورد. اينكه چرا ورزشكاران اين رده سني با چنين شرايطي در مسابقات حاضر مي‌شوند و چه لزومي دارد زماني كه امكانات براي رفت و آمد ايمن بچه‌ها فراهم نيست مسابقه‌اي بين دو شهرستان برگزار شود، سوالي است كه مديران ورزش استان بايد پاسخگوي آن باشند. 
ما فعلا براي بررسي علت اين سانحه ابتدا با پدر اميررضا مصلي‌نژاد تماس گرفتيم. پدر كه در غم از دست دادن فرزند بود درباره اين سانحه به «اعتماد» گفت: به ما گفتند يك كاميون از پشت به بچه من و دو نفر ديگر كه روي موتور نشسته بودند، مي‌زند و از روي آنها رد مي‌شود! حد فاصله محل تمرين پسرم تا منزل حدود دو كيلومتر مي‌شود. پسر من و مهدي عباسي در دم فوت مي‌كنند، اما حيدري در بيمارستان به رحمت خدا رفت. وي با اشاره به اينكه ‌پيگير‌ علت بروز اين اتفاق است، گفت: وكيل گرفتم؛ مي‌خواهم بدانم چه شده اما اين طور كه مي‌گويند راننده‌ گناهكار است. دوربين‌ها نشان مي‌دهند كه اول به پرايد مي‌زند و راننده پرايد منحرف مي‌شود كه سه نفر از آنها در بيمارستان هستند. بعد به موتور بچه‌هاي ما مي‌زند و موتور زير دياگ ماشين قفل مي‌شود و حدود يك كيلومتر بعد مردم ‌جلوي او را مي‌گيرند!
مصلي‌نژاد در ادامه صحبت‌هايش به خبرنگار «اعتماد» گفت: حدود يك ماه پيش، هم‌تيمي اين بچه‌ها آقاي شهابي هم با موتور تصادف كرد و جانش را از دست داد. من از مسوولان مي‌خواهم قضيه را روشن كنند. به ما گفتند يك موتوري ديگر به راننده كاميون فحش داده و راننده با سرعت مي‌رود تا به آن موتوري برسد كه به بچه‌هاي ما مي‌زند!
پس از شنيدن صحبت‌هاي پدر اميررضا مصلي‌نژاد با خواهر اميررضا حيدري تماس گرفتيم تا ماجرا را از زبان او روايت كنيم. خواهر اميررضا حيدري به «اعتماد» گفت: جهرم ميزبان خفر بود براي مسابقه‌اي كه قرار بود برگزار شود و برادر من به اتفاق دو تا از دوستانش به سالن داخل شهر رفتند و بازي كردند. در حال بازگشت به خانه برادرم در تماس با مادرم مي‌گويد من به خانه مي‌روم و بعد پيش شما مي‌آيم. چون شب جمعه بود ما در پارك بوديم. اما چند دقيقه بعد كه پدرم تماس مي‌گيرد و مي‌گويد بچه‌ام در بلوار سپاه تصادف كرده است. اميررضا را به بيمارستان آوردند و او را سي تي اسكن مي‌كنند و بعد به اتاق عمل مي‌برند. ظاهر او مشكل خاصي ‌نداشت اما خونريزي داخلي داشت و حتي عمل او هم‌ خوب پيش رفت ‌اما سطح هوشياري‌اش در اتاق ريكاوري بالا نرفت و اين اتفاق رخ داد.
وي در ادامه گفت: چيزي كه ما شنيديم، اين بود كه راننده بدون تعادل رانندگي مي‌كرد و بچه‌هاي ما از موتور افتادند و راننده هم‌ موتور را دنبال خودش كشيده است. 
خواهر اميررضا حيدري به «اعتماد» گفت: برادرم استقلالي بود، اما ‌علاقه‌اش به واليبال خيلي بود او سي و يكم‌ همين‌ ماه 17 سالش پر مي‌شد! بچه‌هاي ما خيلي آرام بودند هر سه ورزشكار بودند، جوانمرد بودند، اهل هيچي نبودند. با يك سرعت مجاز در حال حركت بودند كه اين اتفاق رخ داد.
خبرنگار «اعتماد» با خانواده مهدي عباسي هم تماس گرفت، اما پدر و مادر مهدي به دليل اينكه يكدانه فرزندشان را از دست داده بودند، شرايط صحبت كردن نداشتند.

 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون