• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۱ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5854 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۱ شهريور

استاندار گلستان:

اصحاب ‌رسانه ‌نخبه‌هاي ‌دغدغه‌مند ‌جامعه هستند

استاندار گلستان گفت: اصحاب رسانه نخبه‌هاي دغدغه‌مند جامعه هستند و معتقدم بايد مورد توجه ويژه قرار گيرند.
دكتر علي‌محمد زنگانه در ديدار با اعضاي مجمع خيران فرهنگ و رسانه استان اظهار كرد: مطالبات بحق مردم استان از طريق رسانه‌ها مطرح مي‌شود، اصحاب رسانه بايد دغدغه مردم و اقدامات مسوولان را پيگيري كنند و نبايد براي تامين نيازهاي اوليه و ابتدايي‌اش دغدغه‌مند باشند.
وي با بيان اينكه در بسياري از كشورهاي پيشرفته معلمان و روزنامه‌نگاران از جايگاه والاي اجتماعي و درآمدي برخوردار هستند، گفت: جايگاه رسانه بايد تقويت شود و اميدوارم مجمع خيرين فرهنگ و رسانه هر چه زودتر شكل گيرد.
دكتر زنگانه، گريزي هم به هفته دولت زد و گفت: اقدامات دولت سيزدهم در طول 33 ماه به صورت جهادي و با تلاش مستمر پيگيري شد و به سرانجام رسيد.
وي، دكتر رييسي را حامي محرومان و مظلومان برشمرد و گفت: معتقدم با شهادت ايشان استان گلستان حامي بزرگي را از دست داد.
دكتر زنگانه گفت: اگر با عينك انصاف به عملكرد دولت بنگريم، كارهاي زيربنايي و بزرگي در استان انجام شد كه احياي خليج گرگان، احياي پتروشيمي و راه‌اندازي منطقه آزاد برخي از اين اقدامات بوده است.
در اين جلسه رضا ولي‌پور، مديرعامل موسسه اصحاب رسانه استان گلستان، با بيان اينكه اصحاب رسانه همواره دغدغه‌مند مطالبات و مشكلات مردمي هستند، گفت: همكاران بنده با مشكلات و دغدغه‌هاي بسياري مواجهند.
وي با بيان اينكه مشكل بسياري از خبرنگاران با اقدام وزارت ارشاد و صندوق هنر در موضوع بيمه مرتفع شده است، گفت: تشكيل تعاوني مسكن روزنامه‌نگاران و اعطاي زمين رايگان يا ارزان‌قيمت به اصحاب رسانه يكي از مطالبات ما از استاندار است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون