• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۷ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5857 -
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور

تا آخرين لحظه! پيام رونالدو به همبازيانش

كريس الهام‌بخش رقيب سرسخت سرخابي‌ها

كريستيانو رونالدو پيام الهام‌بخشي را به اشتراك گذاشت و قول داد پس از تساوي النصر در اولين بازي به «باور» خود  ادامه  بدهد.
كريستيانو رونالدو پس از تساوي دراماتيك مقابل الاهلي، از هم‌تيمي‌هايش در النصر خواست تا «تا آخرين لحظه» بجنگند.
اين يك شروع شيرين براي رونالدو در شب رياض بود، زيرا او توسط باشگاه النصر با پيراهن مخصوص منقش به كلمه GOAT كه براي رسيدن او به 900 گل حرفه‌اي طراحي شده بود مورد تجليل قرار گرفت. با اين حال، زماني كه ستاره پرتغالي تلاش مي‌كرد تاثيرگذار باشد، خيلي زود اوضاع بد شد و او در خط حمله احساس تنهايي كرد. 
بازي در نيمه دوم زماني آغاز شد كه فرانك كسيه بازيكن الاهلي پس از همكاري چشمگير با ايوان توني كه اولين بازي خود را در عربستان سعودي پس از انتقال تابستاني از برنتفورد انجام مي‌داد، گل اول را به ثمر رساند. با اين حال، النصر به لطف يك لحظه شانس از شكست گريخت، زماني كه ارسال سلطان الغنام از بسام محمد الحرايجي، مدافع الاهلي منحرف شد و ادوارد مندي دروازه‌بان الاهلي هم نتوانست كاري كند تا در واپسين لحظات النصر به گل تساوي برسد. 
در حالي كه اين يكي از به ياد ماندني‌ترين بازي‌هاي رونالدو نبود، اين مهاجم پس از بازي در شبكه‌هاي اجتماعي فرياد جمعي منتشر كرد و نوشت: «تا آخرين لحظه به باور داشتن  ادامه  بده!»
النصر در سه بازي اول خود در ليگ برتر عربستان، 4 امتياز از دست داده است و بايد به سرعت خود را جمع‌‌وجور كند تا جاه‌طلبي‌هاي خود را براي قهرماني حفظ كند. اين تيم اميدوار است كه رونالدو بتواند زماني كه جمعه آينده مقابل الاتفاق به ميدان مي‌رود، روند گلزني خود را پيدا كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون