• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۷ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5858 -
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۷ شهريور

يك هلال‌احمري سكان اين جمعيت را مي‌گيرد؟‌

خبرهاي تازه‌اي از ساختمان صلح خيابان ولي‌عصر، نبش رشيد ياسمي مي‌رسد كه گزينه‌اي كه در سال ۹۶ به خاطر رقابت با دكتر علي‌اصغر پيوندي، از انتخابات هلال‌احمر كنار گذاشته شد، به عنوان سرپرست موقت جمعيت هلال‌احمر منصوب مي‌شود تا بعد از سه ماه، انتخابات شوراي عالي هلال‌احمر را برگزار كند.
علي صارميان از مديران قديمي هلال‌احمر است كه در حال حاضر مشاور پايش دبيركل هلال‌احمر است. وي مجموع مقالاتي نيز در كتاب‌هاي مديريت بحران دارد و به عنوان كارشناس مسائل بحران و هلال‌احمر در انتخابات اخير رياست‌جمهوري دركمپين دكتر مسعود پزشكيان فعاليت مي‌كرد. گزينه‌هاي ديگري نيز كه بعضا يكي، دو سال مهمان هلال‌احمر بوده‌اند و با پايان ماموريت به محل كار خود برگشته‌اند، مطرح بوده‌اند ولي گويا قرار بر اين است اين‌بار يك هلال‌احمري به عنوان اين نهاد بشردوستانه سرپرستي آن را به عهده بگيرد. رييس‌جمهور به عنوان منصوب‌كننده نهايي رياست هلال‌احمر، طبق قانون مي‌تواند سرپرست اين جمعيت غيرانتفاعي را انتصاب كند.
متاسفانه!
ديشب مطلبي در نقد اركان جمعيت توسط روزنامه منتشر شده بود. گلايه‌اي براي سردبير و استادم دكتر بهزادي گرامي فرستادم كه جمعيت هلال‌احمر بايد دور از حاشيه باشد. ايشان هم پذيرفت. 
در اين فاصله دو مطلب به من رسيد كه هر منصفي حق مي‌دهد دست از حمايت از اصلاح جمعيت بردارم. 
من سي سال در جمعيت خدمت كرده‌ام. بعضا بيمه هم نداشته‌ام و خداپسندانه. چه معنا دارد كه وقتي در ميان مديران جمعيت مطلب بنده در دفاع از دبيركل شريف و درستكار هلال‌احمر كه رفته‌اند، بنويسم، گروه را تعطيل كنند.
 اين مدير گروه را اگر بدانم كيست قطعا برخورد مي‌كنم. 
ما ميزبانيم و شما ميهمان. 
اين چه فرقه‌اي است درست كرده‌ايد؟ 
 مطلب ديگر پيرامون همين شايعه انتصاب يك نفر معزول به دبيركلي جمعيت است كه از طريق مجازي دهان به دهان مي‌گردد. 
واقعا حاصل عمر ما بايد ديدن چنين روزهايي باشد؟ 
چندي پيش آقاي رييس جمعيت كه در دورانش پرونده‌اي سياسي تشكيل شد و من گذشت كردم، بنده را ديد و گفت به‌ خدا من دشمني جز صارميان ندارم. 
گفتم به ‌خدا؟ قطعا تا زماني كه سرنوشت جمعيت به رييس چسبيده باشد من وارد حواشي نمي‌شوم. 
اما گويا دوستان حاشيه مي‌خواهند. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون